شماره تماس : 23-88641720

صدرنشینی اسپانیا در جذب گردشگران خارجی/افزایش اشتیاق مردم به سفر

spain

اسپانیا با پذیرش ۵۴۵ هزار و ۳۰۰ توریست در راس فهرست بازار اتحادیه اروپا از نظر اقامت شبانه توریست‌ها در سال ۲۰۱۶ قرار گرفت و رشدی ۷.۸ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش ساحل آفتاب به نقل از خبرگزاری مهر، بر اساس آمار بازار اتحادیه اروپا از نظر اقامت شبانه فرانسه با پذیرش ۳۹۴ هزار و ۶۰۰ نفر در جایگاه دوم قرار گرفت و با کاهشی ۴.۶ درصدی روبه رو شد.

همچنین بنا بر این گزارش ایتالیا با پذیرش ۳۹۴ هزار و ۶۰۰ نفرو  رشد ۰.۵ درصدی در مکان سوم، ، آلمان با پذیرش ۳۸۹ هزار و ۶۰۰ نفری و  رشد ۲.۸ درصدی در مکان چهارم، اتریش با میزبانی از ۱۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر و رشد ۴.۸ درصدی در مکان ششم قرار گرفتند.

همچنین هلند با میزبانی ۱۰۶ هزار و ۷۰۰ نفر رشدی ۳ درصدی را تجربه کرده و  در مکان هفتم این آمار قرار گرفته است با این وجود  بریتانیا به دلیل برگزیت، با وجود پذیرش ۲۹۱ هزار و ۹۰۰ نفر در مکان پنجم قرار گرفت که کاهشی ۴.۵ درصدی را تجربه کرد.

برمبنای اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) آمار جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۶ در مقایسه با سال 2015 رشدی حدود ۳.۹ درصد را تجربه کرد که به معنی افزایش ۴۶ میلیون سفر خارج از کشور بوده است و نشان دهنده اشتیاق بیشتر مردم برای سفرهای خارجی است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.