شماره تماس : 23-88641720

فرآیند اخذ ویزای طلایی پرتغال

فرآیند اخذ ویزای طلایی پرتغال

اگر می خواهید اقامت طلایی پرتغال را به وسیله سرمایه گذاری به دست آورید باید بدانید که روش های زیادی پیش رویتان است. کشور پرتغال یکی از کشورهای توسعه یافته می باشد که روش های زیادی را برای سرمایه گذاری مهاجرین فراهم کرده است. شما می توانید برای خرید ملک در این کشور اقدام کنید.

 خرید ملک در کشور پرتغال به عنوان یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری شناخته می شود که آن را به عنوان روش طلایی اقامت می شناسند.

مراحل دریافت ویزای طلایی پرتغال برای اقامت طلایی پرتغال

مراحل دریافت ویزای طلایی پرتغال برای اقامت طلایی پرتغال ساحل آفتاب

هدف اصلی که کشور پرتغال با ارائه دادن ویزای طلایی دنبال می کند، جذب سرمایه بین المللی می باشد. در ویزای طلایی پرتغال فرصتی برای مهاجرین به وجود می آید تا بتوانند اقامت پرتغال را 5 ساله به دست آورند. مراحلی که باید برای دریافت این ویزا طی شود را بشناسید تا بتوانید ویزای طلایی را با اطمینان خاطر کسب کنید. یکی از مهمترین مراحل دریافت ویزای طلایی این است که ابتدا از کشور پرتغال بازدید نمایید تا بتوانید نوع سرمایه گذاری تان را تعیین کنید. برای بازدید از این کشور نیاز است که از ویزای توریستی استفاده کنید.

مرحله بعدی که باید برای دریافت ویزای طلایی پرتغال طی کنید ایجاد حساب بانکی پرتغالی می باشد. برای حساب بانکی که افتتاح می کنید باید شماره مالیات هم تنظیم نمایید. پس از افتتاح حساب و شماره مالیات نیاز است که سرمایه گذاری خود را تکمیل کنید. هر یک از روش های سرمایه گذاری که انتخاب کرده اید را باید در این مرحله تکمیل نمایید. در مرحله بعدی می توانید برای دریافت ویزای پرتغال اقدام نماید. مجوز اقامت در کشور پرتغال را به دست می آورید. ولی باید بدانید که بعد از 5 سال باید برای کسب اقامت دائم اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز برای اقامت طلایی پرتغال در فرآیند اخذ ویزای طلایی پرتغال

اگر مایل هستید که اقامت طلایی پرتغال را به دست آورید باید مدارک مورد نیاز سفارت و کشور پرتغال را تحویل دهید. تکمیل کردن فرم درخواست ویزای طلایی یکی از مهمترین مدارکی است که باید ارائه دهید. پاسپورت تان که معتبر می باشد را باید تحویل دهید. همچنین دو عکس رنگی، بیمه نامه، گواهی عدم سابقه سوء کیفری، رسید پرداخت از درگاه و … را هم باید تحویل دهید تا با اقامت شما موافقت گردد.

اقامت طلایی پرتغال و شرط حضور برای دریافت ویزای طلایی

اگر می خواهید اقامت پرتغال را به صورت دائم کسب نمایید باید برای دریافت ویزای طلایی به اصل شرط حضور دقت داشته باشید. شرط حضور یکی از قوانین می باشد که هر ساله فرق می کند. در واقع شما اگر ویزای طلایی این کشور را دریافت کرده اید باید بدانید که در هر یک سال باید 14 روز در کشور پرتغال حضور داشته باشید. بعد از سال 5 و 6 اقامت خود می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

جمع بندی

شرکت ساحل آفتاب با تمامی روش های دریافت ویزای طلایی پرتغال آشنا است. بنابراین کارشناسان این شرکت طبق شرایطی که شما دارید بهترین روش را برای دریافت ویزای طلایی پیشنهاد می دهند.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.