شماره تماس : 23-88641720

فیلم «ایتالیا ایتالیا» با بازی «حامد کمیلی» 11 دقیقه کوتاه شد

e.aspx

فیلم «ایتالیا ایتالیا» با بازی «حامد کمیلی» 11 دقیقه کوتاه شد

به گزارش خبرگزاری مهر /فیلم ایتالیا ایتالیا که به کارگردانی  کاوه صباغ زاده تیه شده است هم اکنون پستر آن آماده و رونمایی شده است .

در آستانه اکران و نمایش فیلم ایتالیا ایتالیا در جشنواره جهانی فیلم فجر  پوستر انگلیسی این فیلم سینمایی به کارگردانی کاوه صباغ زاده  رو نمایی شد . روژان ایرجی فردی است که پوستر این فیلم را آماده و ارائه نموده است .

فیلم سینمایی ایتالیا ایتالیا اولین فیلم و تجربه کارگردانی صباغ زاده عنوان شده است که با موضوع کمدی ، موزیکال و فانتزی تهیه شده و قبلا در مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به اکران در آمده و نمایش داده شده است .

گفته می شود فیلم ایتالیا ایتالیا نسبت به نسخه ای که در جشنواره سی و پنجمین  فیلم فجر به نمایش درآمد 11 دقیقه کوتاه تر شده و برای اولین بار است که این نسخه در بخش بازار جشنواره جهانی فیلم فجر نمایش داده می شود .

این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده  آماده شده است .

بازیگران این فیلم به ترتیب عبارتند از حامد کمیلی ، سارا بهرامی ، فرید سجادی حسینی، همایون ارشادی، رضا سخایی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنا مهر اخلاقی، علی ملاقلی پور، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر و رضا کوهستانی می باشند. در خلاصه این داستان آمده ؛ من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی ندارد .

خبرگزاری مهر

96/01/23

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.