شماره تماس : 23-88641720

قیمت خرید ملک در یونان

قیمت خرید ملک در یونان

قیمت خرید ملک در یونان در حال حاضر بسیار جذاب است و با توجه به قیمت منصفانه و مقرون به صرفه املاک، خرید ملک برای مهاجران بسیار راحت است. شهروندان غیر اتحادیه اروپا می توانند با خرید ملک در یونان به ارزش حداقل 250 هزار یورو، ویزای طلایی یونان را دریافت کنند. برنامه ویزای طلایی یک راه آسان برای دریافت اقامت و شهروندی است.

بدیهی است که قیمت خرید ملک در یونان مانند تمام دنیا، بسته به شهر، منطقه و محله ای که انتخاب می کنید متغیر و متفاوت است؛بعلاوه عوامل دیگری مانند امکانات و قدمت ملک می تواند تأثیر مستقیم بر قیمت آن داشته باشد.

قیمت-خرید-ملک ساحل آفتاب

ارزان ترین مناطق برای خرید ملک در یونان، کیلکیس است، با میانگین 644 یورو در هر متر مربع است، پس از آن کاردیتسا با 688 و کوزانی نیز با 688 قرار دارند.

آتن، کورفو، کرت و تسالونیکی بیشترین محبوبیت را در بین خریداران خارجی املاک دارند. طبق گزارش بزرگترین بازار املاک یونان ” spitogatos ” میانگین قیمت هر متر مربع ملک در یونان به شرح زیر می باشد:

آتن ساحل آفتاب
  • آتن

آتن محبوب ترین شهر در بین خارجی هایی است که مایل به خرید ملک در یونان هستند. میانگین قیمت هر متر مربع ملک بین 3500 تا 5000 یورو است.

حومه جنوبی آتن گران ترین مناطق برای خرید ملک هستند، میانگین قیمت آن 3067 یورو در هر متر مربع است و ارزان ترین قیمت در فلورینا با 542 یورو در متر مربع است. محله های محبوب آتن عبارتند از Plaka، Kolonaki، Syntagma، Monastiraki و Psiri.

  • تسالونیکی

تسالونیکی اغلب پایتخت شمالی یونان نامیده می شود و دومین شهر بزرگ این کشور است که گزینه بسیار خوبی برای خرید ملک می باشد. دانشگاه ارسطو، فرودگاه مقدونیه و دومین بندر بزرگ کشور پس از پیرئوس در این شهر قرار دارد؛ قیمت هر متر مربع ملک 1750 یورو است؛ لادادیکا و آنو پولی معروف ترین محله های تسالونیکی هستند.

جزایر محبوب یونان

  • میکونوس

یکی از زیباترین جزایر یونان که املاک و مستغلات آن بسیار معروف است. این جزیره که بین Tinos، Syros، Paros و Naxos قرار دارد، علاوه بر این، شهرهایی مانند Chora و Ornos به عنوان دوستانه ترین بخش میکونوس برای خانواده ها در نظر گرفته می شوند.

میکونوس ساحل آفتاب
  • سانتورینی

جزیره سانتورینی گنجینه یونان است.این جزیره مدیترانه ای بهشتی برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات است، به خصوص کسانی که می خواهند در یونان زندگی کنند. قیمت هر متر مربع در مرکز آن حدودا 4.066 یورو است و قیمت هر متر مربع خارج از مرکز 2.833 یورو است.

  • کورفو

این جزیره زیبا در دریای ایونی واقع شده است. کورفو شمالی ترین جزیره و دومین جزیره بزرگ در مجمع الجزایر است. بیشترین تقاضا در کورفو در مناطق مرکزی و شمال شرقی قرار دارد یعنی از Kontokali، Gouvia و Dassia در شمال، تا Agios Stefanos و Kassiopi در جنوب؛ قیمت هر متر مربع در مرکز 1925 یورو است و قیمت هر متر مربع خارج از مرکز 1437 یورو است.

  • کرت

کرت بزرگترین جزیره یونان است که خارجی ها اغلب برای خرید ملک این جزیره را انتخاب می کنند. قیمت هر متر مربع از 1150 یورو شروع می شود. Rethymno، Stavromenos و Elounda محبوب ترین استراحتگاه های محلی هستند که سالانه هزاران گردشگر از آنها بازدید می کنند.

  • رودز/ رودس

قیمت هر متر مربع در مرکز این جزیره از 2978 یورو شروع می شود و قیمت هر متر مربع خارج از مرکز آن از 2478 یورو شروع می شود.

  • میلوس

قیمت هر متر مربع در مرکز این جزیره از 1584 یورو شروع می شود و قیمت هر متر مربع خارج از مرکز از 1326 یورو شروع می شود.

  • ناکسوس (Naxos)

ناکسوس سبزترین و بزرگ ‌ترین جزیره سیکلادس(Cyclades) در دریای اژه است؛ اگر در حال خرید ملک در یونان هستید و می خواهید خود را در نزدیکی مناظر دریایی خیره کننده قرار دهید با خرید ملک در این جزیره یک فرصت عالی دارید.

پاروس ساحل آفتاب
  • پاروس(Paros)

پاروس در غرب ناکسوس واقع شده است و یک مرکز قایق ‌رانی و حمل و نقل برای منطقه سیکلادس(Cyclades) است. قیمت هر متر مربع در مرکز از 2000 یورو و قیمت هر متر مربع خارج از مرکز آن از 2500 یورو شروع می شود.

  • شبه جزیره هالکیدیکی

قیمت آپارتمان در شبه جزیره هالکیدیکی از 70.000 یورو شروع می شود و میانگین قیمت یک خانه خصوصی 200.000 یورو است.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

اقامت تمکن مالی یونان متن
اقامت تمکن مالی یونان در سال 2023
اقامت تمکن مالی در یونان
اقامت طلایی یونان در سال 2023
دریافت مجوز اقامت یونان از طریق خرید ملک
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.