شماره تماس : 23-88641720

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت خودحمایتی پرتغال چیست؟

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت خودحمایتی پرتغال چیست؟

اقامت تمکن مالی پرتغال به عنوان به یکی از بهترین روش های اقامت در کشور پرتغال شناخته می شود. بسیاری از افرادی که سرمایه دار هستند از روش خود حمایتی برای اقامت استفاده می کنند.

آنها بدون اینکه سرمایه‌ گذاری خاصی در کشور پرتغال انجام دهند می ‌توانند در این کشور اقامتی لذت بخش داشته باشند. البته باید بدانید که شرایط و مدارک خاصی برای دریافت اقامت خود حمایتی وجود دارد.

هزینه های مربوط به دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال

شرایط اخذ اقامت خودحمایتی پرتغال ساحل آفتاب

 برای دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال باید مدارک خود را به سفارت کشور پرتغال ارائه دهید. یکی از مهمترین نکاتی که زمان تهیه مدارک باید به آن دقت داشته باشید این است که آنها را به صورت صحیح آماده کنید. برای اقامت از طریق خود حمایتی مبلغی را باید در حساب خود داشته باشید.  پس از اینکه مبلغ حساب خود را پرینت بگیرید و تحویل دهید باید شماره مالیاتی دریافت نمایید. بعد از دریافت شماره مالیاتی یک حساب بانکی در کشور پرتغال افتتاح خواهید کرد. برای افتتاح حساب در این کشور نیازی به حضورتان در پرتغال نیستند. هر یک از نکاتی که مربوط به سرمایه تان می باشد را سفارت مورد بررسی قرار می‌ دهد و سپس اقامتتان را تضمین می‌ کند.

مدارک مورد نیاز جهت اخذ اقامت خودحمایتی پرتغال

 برخی از مهم‌ ترین مدارکی که مربوط به دریافت اقامت تمکن مالی پرتغال می باشد را باید بشناسید و آنها را آماده کنید. مدارک هویتی مانند گذرنامه به عنوان مهمترین مدارک شناخته می‌ شوند که باید تحویل دهید. گواهی محل اقامت و سکونت در کشور پرتغال از جمله مدارک مهمی است که باید ارائه شود. شما ملکی که اجاره و خریداری کرده ‌اید را باید نشان دهید تا بتوانید اقامت طلایی پرتغال را کسب کنید. بیمه نامه، گواهی عدم سوء پیشینه و گواهی سلامت به عنوان مهم ‌ترین مدارکی هستند که برای دریافت اقامت پرتغال از طریق خود حمایتی باید ارائه شوند. دلایل مهاجرت به پرتغال را باید در لیست مشخص شده ای وارد کنید و به سفارت تحویل دهید.

ارائه انگیزه نامه یکی دیگر از نکاتی است که زمان ثبت درخواست اقامت پرتغال باید به آن دقت داشته باشید. حساب بانکی که نشان دهنده تمکن مالی تان است باید دقیق وارد کنید. مبلغ مورد نیاز جهت اثبات تمکن مالی به ازای هر یک از افراد خانواده متفاوت خواهد بود. مبلغی که در حسابتان واریز می شود توسط سفارت بررسی می گردد و سپس اقامتتان تضمین خواهد شد. سود سهام، اجاره و حقوق بازنشستگی به عنوان مهمترین منابع درآمدی هستند که جهت دریافت اقامت تمکن مالی به آنها اهمیت داده می‌شود.

سخن پایانی

در صورتی که اطلاعاتی در مورد اقامت تمکن مالی پرتغال ندارید و نمی دانید کدام یک از مدارک را تکمیل کنید باید با کارشناسان حرفه ای مشورت نمایید. کارشناسان شرکت ساحل آفتاب می ‌توانند برای دریافت اقامت خود حمایتی شما را راهنمایی کنند.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.