شماره تماس : 23-88641720

مدارک مورد نیاز ویزای طلایی پرتغال

مدارک مورد نیاز ویزای طلایی پرتغال

جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال باید مدارک متفاوتی را ارائه دهید. یکی از مهم ‌ترین مراحلی که مربوط به دریافت ویزای طلایی کشور پرتغال می باشد تهیه مدارک است.

زمان گرد آوری مدارک باید دقت داشته باشید که تمامی آنها را تکمیل کنید و سپس تحویل سفارت دهید. هرگونه نقص در مدارک موجب عدم دریافت ویزای پرتغال می شود. اگر اطلاعاتی در مورد مدارک مورد نیاز ویزای طلایی ندارید بهتر است که در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید.

شناخت مدارک مورد نیاز برای ویزای اقامت طلایی پرتغال

اخذ ویزای طلایی پرتغال ساحل آفتاب

 تکمیل فرم رسمی برای درخواست ویزای پرتغال به عنوان یکی از مهمترین مدارک اقامت پرتغال با سرمایه گذاری می باشد. فرم رسمی که مربوط به اقامت طلایی پرتغال است را باید به طور کامل تکمیل کنید و اطلاعات را دقیق وارد نمایید.

ارائه پاسپورت معتبر یکی از مهم ترین نکاتی است که زمان تحویل مدارک باید به آن توجه نماییم. 2 قطعه عکس که به تازگی گرفته اید را باید برای دریافت ویزای طلایی پرتغال تحویل دهید. بیمه درمانی معتبری را در کشور پرتغال تهیه کنید تا بتوانید پروسه دریافت ویزای طلایی پرتغال را طی نمایید.

ارائه گواهی عدم سوابق کیفری به عنوان یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت طلایی پرتغال شناخته می‌ شود. اگر شما هر نوع سوابق کیفری داشته باشید نمی توانید برای دریافت ویزای طلایی پرتغال اقدام کنید.

اثبات حفظ سرمایه گذاری به مدت 5سال یکی از مهم ترین نکاتی است که جهت دریافت ویزای طلایی باید به آن دقت کنید. شما باید به کشور پرتغال این اطمینان خاطر را دهید که می توانید سرمایه‌ گذاری تان را تا ۵ سال حفظ کنید و ملک خریداری شده را نفروشید.

 ارائه رسید پرداخت از درگاه بین المللی به عنوان یکی دیگر از مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای طلایی پرتغال شناخته می ‌شود.

شرط حضور برای دریافت اقامت طلایی پرتغال

 شرط حضور جهت دریافت اقامت طلایی پرتغال یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن دقت کنیم. اگر قصد اقامت دائم در کشور پرتغال را دارید باید شرط حضور در این کشور را رعایت کنید.

شرط حضور در هر 1 سال اقامت متفاوت خواهد بود. در ویزای طلایی سال اول باید شما حدود 7 روز در پرتغال حضور داشته باشید. در سال های بعدی باید حدود ۱۴ روز در کشور پرتغال ساکن گردید.

شرط حضور در ویزای طلایی کشور پرتغال در سال 5 و سال 6 به این صورت است که اخذ اقامت دائم را برای افراد رقم می‌ زند.

سخن پایانی

شما می توانید تمامی مدارک مورد نیاز برای دریافت اقامت پرتغال را از کارشناسان شرکت ساحل آفتاب بپرسید. تمامی کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب فعالیت می ‌کنند به خوبی می‌ دانند که باید چه مدارکی را برای تنظیم ویزای طلایی ارائه دهید.

آنها شرایط اقامت در کشور پرتغال از طریق سرمایه‌ گذاری را برایتان فراهم می کنند. همچنین هر یک از نکاتی که مربوط به مزیت ها و معایب ویزای طلایی پرتغال می باشد را برایتان توضیح می دهند تا تصمیمی گیری عاقلانه ای داشته باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
طلایی پرتغال 1
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.