شماره تماس : 23-88641720

مزایای اقامت طلایی اسپانیا چیست؟

مزایای اقامت طلایی اسپانیا چیست؟

با دریافت اقامت طلایی نبض اروپا به رویاهایتان نزدیک شوید.

آیا می دانید مزایای اقامت طلایی اسپانیا چیست؟ آیا می دانید چطور می توان این نوع اقامت را دریافت کرد؟ آیا به فکر گرفتن اقامت اسپانیا هستید؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود گوگل را زیر و رو کرده اید اما نتوانسته اید به پاسخ درستی برسید؟ اگر پاسخ شما مثبت است پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که قصد داریم از 0 تا 100 در مورد مزایایی که اقامت طلایی اسپانیا دارد، صحبت کنیم.

مزایای ویزای طلایی اسپانیا ساحل آفتاب

اسپانیا را به جرأت می توان قلب تپنده قاره اروپا دانست. این کشور به دلیل جاذبه های گردشگری و البته آب و هوای مطبوعی که دارد، این روزها به قطب گردشگری بسیاری از مردم سراسر دنیا تبدیل شده است. اغلب افرادی که برای بار اول به این کشور سفر می کنند، به دنبال ادامه زندگی در این کشور به واسطه مزایای بی شماری که این کشور دارد، هستند.

شاید اگر تازه تصمیم به ادامه زندگی، کار و… را در این کشور گرفته اید این سوال برایتان به وجود آید که مزایای اقامت طلایی اسپانیا چیست. قبل از این که بخواهیم در مورد مزایای این نوع اقامت صحبت کنیم، نیاز است تا در خصوص اقامت طلایی اسپانیا توضیحاتی را دهیم.

اقامت طلایی اسپانیا + 6 مزیت آن

برای این که بتوانید اقامت طلایی اسپانیا را دریافت کنید، نیاز است تا در این کشور سرمایه گذاری کنید. روش های متفاوتی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد و شخص متقاضی می تواند بنا به بودجه ای که دارد یکی از این روش های سرمایه گذاری را انتخاب کند. خرید ملک، خرید سهام شرکت های معتبر اسپانیایی، ایجاد یک کسب و کار و خرید اوراق بهادار از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است.

همان طور که گفته شد اسپانیا در غربی ترین نقطه اروپا واقع شده است. در صورتی که شخص متقاضی بتواند اقامت طلایی اسپانیا را از این کشور دریافت کند، می تواند به تمامی کشورهای عضو شنگن به مدت سه ماه بدون داشتن ویزا سفر کند.

از دیگر مزیت های اقامت طلایی اسپانیا می توان به این موضوع اشاره کرد که نیازی به حضور فیزیکی شخص برای تمدید ویزا و یا اقامت وجود ندارد.

بعد از گذشت 5 سال از جانب دولت اسپانیا به شخصی که ویزای طلایی دارد اقامت دائم داده می شود. نکته جالب توجه این است که نیاز نیست شما پنج سال به صورت فیزیکی در این کشور حضور داشته باشید.

در صورتی که فرد متاهل باشد تمامی اعضای خانواده وی نیز می توانند این نوع ویزا را دریافت نمایند. منظور از اعضای خانواده فرزندان، والدین و همسران می باشد.

افرادی که ویزای طلایی اسپانیا را دارند می توانند از تمام خدمات عمومی که دولت اسپانیا برای شهروندان خود در نظر گرفته است، استفاده کنند.

امکان کار در این کشور به صورت کاملاً قانونی برای افرادی که ویزای طلایی اسپانیا را دارد، وجود دارد. در این صورت هر شخصی بنا به رزومه کاری که دارد می تواند در این کشور مشغول به کار شود.

در صورتی که فرد بخواهد می تواند در کشور اسپانیا زندگی کند و در این مورد هیچ محدودیتی وجود ندارد.

مطالب مرتبط

اسپانیا
اقامت تمکن مالی اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اخذ اقامت اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.