شماره تماس : 23-88641720

مزایای اقامت یونان از طریق تمکن مالی چیست؟

مزایای اقامت یونان از طریق تمکن مالی چیست؟

یکی از بهترین روش های دریافت اقامت یونان تمکن مالی می باشد. اقامت تمکن مالی یونان برای بسیاری از افراد مزیت های زیادی به همراه دارد. این روش مهاجرت را به عنوان روش خود حمایتی می شناسند.

شما با دریافت اقامت کشور یونان به وسیله تمکن مالی می توانید برای اعضای خانواده تان اقامت 2 یا 3 ساله دریافت نمایید. در مدت زمان کوتاه حدود 2 ماه تمامی اقدامات اقامت تان را انجام خواهید داد.

تمدید اقامت در روش تمکن مالی بسیار ساده می باشد. شما پس از ۸ الی ۱۰ سال می توانید جهت اقامت دائم به کشور یونان اقدام نمایید. با توجه به رتبه بندی که در سال 2022 انجام شده است شما با دریافت کردن پاسپورت یونان می توان به ۱۸۶ کشور جهان بدون دریافت ویزا سفر نمایید.

مزیت های اقامت در یونان با تمکن مالی

مزایای اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی

 اقامت تمکن مالی یونان را به عنوان اقامت طلایی یونان می‌شناسند. دریافت اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی یک روش مناسب برای مهاجرت به کشور یونان می باشد.

شما با اخذ اقامت یونان می توانید علاوه بر سکونت در کشور یونان به تمامی کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا هستند رفت و آمد نمایید. اجازه خواهید داشت که هر شش ماه سال سه ماه را در کشورهای اروپایی بگذرانید.

شهروندانی که تمکن مالی زیادی دارند و عضو اتحادیه اروپا نیستند می‌ توانند برای دریافت اقامت کشور یونان به وسیله تمکن مالی اقدامات لازم را انجام دهند. این افراد نیاز است که درآمد کافی جهت تأمین کردن هزینه زندگی شان در کشور یونان فراهم کنند.

شرایط اقامت یونان با تمکن مالی

 اگر شما از طریق تمکن مالی به یونان مهاجرت می نمایید اجازه کار کردن در کشور یونان را نخواهید داشت. اما می توانید در این کشور سرمایه‌ گذاری نمایید و با توجه به حوزه سرمایه گذاری تان به یورو درآمد کسب خواهید کرد.

اقامت یونان از طریق تمکن مالی مزیت های زیادی دارد. اگر دارای تمکن مالی مناسبی هستید و می خواهید به کشور یونان بروید باید تمامی شرایط مهاجرت و زندگی در این کشور را بررسی کنید.  

یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های اقامت کشور یونان از طریق تمکن مالی این است که به تمامی کشورهای حوزه شینگن می ‌توانید رفت و آمد نمایید. اقامت موقت خود را بعد از مدتی به اقامت دائم تبدیل خواهید کرد. شما بعد از ۸ یا ۱۰ سال می توانید تابعیت یونان را دریافت کنید.

اقامت تمکن مالی یونان و شرایط زندگی در این کشور

 زندگی در کشور یونان و طبیعت بی‌ نظیر این کشور لذت ‌بخش خواهد بود. در صورتی که از طریق تمکن مالی بخواهید اقامت یونان را دریافت کنید به حضور دائمی در خاک یونان نیاز ندارید. اقامت از طریق تمکن مالی در یونان به گونه‌ ای است که از پرداخت مالیات معاف خواهید شد.

سخن پایانی

 برای دریافت اقامت تمکن مالی یونان می توانید با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب فعالیت می کنند طبق شرایطی که دارید می توانند بهترین روش مهاجرت به کشور یونان را معرفی نمایند تا در این کشور اقامتی لذت بخش داشته باشید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.