شماره تماس : 23-88641720

مزایای خرید ملک در یونان

مزایای خرید ملک در یونان

دریافت اقامت یونان و اتحادیه اروپا

علاوه بر دریافت اقامت یونان مهم ترین مزیت خرید ملک در یونان امکان دریافت مجوز اقامت اتحادیه اروپا است .

یونان دارای یک طرح ویزای طلایی است که در ازای سرمایه گذاری یا خرید ملک، اقامت این کشور را اعطا می کند؛ ویزای طلایی یونان یکی از محبوب ترین روش ها برای اخذ اقامت دائم یونان است.

اگر ملکی که قصد خرید آن را دارید حداقل 250 هزار یورو ارزش دارد، می توانید واجد شرایط دریافت ویزای طلایی یونان باشید. اولین شرط دریافت ویزای طلایی این است که شما شهروند غیر اتحادیه اروپا باشید. همچنین، شما ملزم به نداشتن سابقه کیفری هستید.

ویزای طلایی یونان به شما و خانواده تان اجازه می دهد در یونان زندگی کنید. هیچ محدودیتی برای مدت اقامت شما وجود ندارد و برای حفظ وضعیت اقامت خود مجبور نیستید در یونان زندگی کنید. در واقع، حداقل شرط اقامت نیز وجود ندارد؛ بعلاوه حق زندگی در یونان با مزایای بهداشت عمومی و آموزش نیز همراه است.

کارت های ویزای طلایی یونان برای مدت 5 سال اعتبار دارند. هر 5 سال یکبار باید اجازه اقامت خود را تمدید کنید؛ برای تمدید مجوز، باید ملک در مالکیت کامل متقاضی اصلی باقی بماند و سابقه ی کیفری نداشته باشید.

ساحل آفتاب اخذ-شهروندی-یونان
  • اخذ شهروندی یونان

برای حفظ و تمدید اقامت خود ملزم به زندگی در یونان نیستید و تنها 1 هفته در هر دوره 6 ماهه کافی است. با این حال اگر می خواهید برای شهروندی یونان درخواست دهید، باید حداقل 7 سال در یونان زندگی کنید و در این دوره 7 ساله، مقیم مالیاتی در یونان باشید. در این صورت می توانید در پایان 7 سال واجد شرایط درخواست شهروندی باشید. برای دریافت شهروندی باید آزمون زبان و فرهنگ یونانی را بگذرانید.

  • سفر بدون ویزا در اتحادیه اروپا با مجوز اقامت یونان

ویزای طلایی به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ویزای اضافی در سراسر منطقه شینگن سفر کنید که متشکل از 26 کشور اروپایی است که ویزا و کنترل مرزی را در مرزهای مشترک خود لغو کرده اند.

  • الحاق خانواده

طرح اقامت به شما این امکان را می دهد که همسر و فرزندان زیر 21 سال و بالای 21 سال وابسته و یا دانشجوی خود را در برنامه اقامت قرار دهید و تمامی این اعضای خانواده نیز می توانند ویزا طلایی دریافت کرده و از تمام مزایای آن بهره مند شوند. علاوه بر آن والدین متقاضی اصلی و پدر و مادر همسر او نیز می توانند در صورت وابستگی مالی بدون هیچ گونه نیاز اضافی کارت دریافت کنند.

  • آستانه سرمایه گذاری پایین

در بین برنامه های ویزای طلایی در اروپا، یونان کمترین آستانه سرمایه گذاری را دارد. برای واجد شرایط بودن در این برنامه می توانید حداقل 250.000 یورو در املاک یونان سرمایه گذاری کنید؛ در حالی که این مبلغ در کشورهای دیگر بیشتر می باشد.

آسان-برای-سفر ساحل آفتاب
  • آسان برای سفر

یونان با ارتباطات بسیار خوبی که با سایر نقاط جهان دارد، می توانید بدون هیچ گونه ناراحتی به یونان سفر کنید. و رفت و آمد آسان به دلیل نزدیک بودن یونان به ایران مزیت بزرگی محسوب می شود لذا هیچ کس هرگز برای رسیدن به آنجا مشکل پیدا نمی کند. حتی هنگامی که در کشور فرود آمدید، متوجه خواهید شد که سیستم حمل و نقل محلی نیز بسیار مقرون به صرفه است و به هر شهر متصل است.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

اقامت تمکن مالی یونان متن
اقامت تمکن مالی یونان در سال 2023
اقامت تمکن مالی در یونان
اقامت طلایی یونان در سال 2023
دریافت مجوز اقامت یونان از طریق خرید ملک
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.