شماره تماس : 23-88641720

مزایای سرمایه گذاری در پرتغال

مزایای سرمایه گذاری در پرتغال

پرتغال یک کشور اتحادیه اروپا و یکی از امن ترین کشورهای جهان است که به دلیل سیستم سیاسی سالم، استانداردهای بالای مراقبت های بهداشتی و آموزشی و هزینه زندگی مقرون به صرفه شناخته شده است. پرتغال کشوری مدیترانه ای است که دارای فرهنگ غنی و متنوع و آب و هوای مدیترانه ای است.

مزایای سرمایه گذاری در پرتغال چیست؟

زندگی در پرتغال مزایای زیادی دارد، مزایای بر جسته ویزای طلایی پرتغال عبارتند از:

  • حق زندگی دائمی، تحصیل در دانشگاه های اروپایی و پرتغالی و کار
  • شما می توانید با سرمایه گذاری 350.000 یورو که یکی از پایین ترین آستانه های سرمایه گذاری در اروپا است، واجد شرایط اقامت شوید.

دسترسی به بخش بانکداری اروپا، جایی که می توانید پس انداز کنید و سرمایه خود را افزایش دهید و وام بگیرید.

  • اقامت طلایی پرتغال یکی از کمترین شرایط اقامت و حضور فیزیکی در اروپا را دارد و برای حفظ اجازه اقامت خود نیازی به مهاجرت به پرتغال ندارید فقط از شما می خواهد که سالانه به طور متوسط ​​7 روز را در پرتغال بگذرانید و بعد از 5 سال می توانید برای اقامت دائم یا پاسپورت پرتغال اقدام کنید.
  • اقامت طلایی پرتغال نه تنها به سرمایه گذاران، بلکه به اعضای خانواده آنها نیز امتیاز می دهد. این برنامه شامل الحاق خانواده است به این معنی که متقاضی اصلی می تواند والدین، همسر، فرزندان زیر 18 سال، فرزندان 18 تا 26 سال مجرد در حال تحصیل وابسته مالی و خواهر و برادر زیر 26 سال در اختیار خود را که از نظر مالی وابسته هستند را تحت برنامه اقامت طلایی پرتغال، قرار دهد و آنها می توانند کارت ویزای طلایی خود را همزمان با متقاضی دریافت کنند و همگی از حقوق یکسانی برخوردار شوند.
  • سرمایه گذار و خانواده او می توانند در پرتغال زندگی و کار کنند و آزادانه در منطقه شنگن سفر کنند و همچنین از تمام مزایای ویزا بهره مند شوند و حتی واجد شرایط درخواست شهروندی هستند.
  • سرمایه گذاران پس از 5 سال اقامت می توانند واجد شرایط درخواست برای اقامت دائم یا شهروندی باشند که این یکی از سریع ترین ها در اروپا است. در عین حال، آنها مجبور نیستند در کشور زندگی کنند. برای حفظ وضعیت کافی است شرایط برنامه را رعایت کرده و مجوز اقامت خود را تمدید کنید.
  • پرتغال تابعیت مضاعف را قبول دارد یعنی سرمایه گذاران برای دریافت تابعیت پرتغالی خود نیازی به رها کردن تابعیت قبلی خود ندارند و می توانند تابعیت (های دیگر) خود را حفظ کنند.
  • تابعیت پرتغال برابر است با تابعیت اتحادیه اروپا زیرا هنگامی که شهروند پرتغال شوید می توانید در هر کشور اتحادیه اروپا مشغول کار شوید و زندگی کنید همچنین می توانید به 188 کشور بدون ویزا از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، بریتانیا و استرالیا دسترسی داشته باشید و سفر کنید. کارت اجازه اقامت طلایی پرتغال به شما این امکان را می دهد که آزادانه در منطقه شینگن بدون ویزا سفر کنید؛ این کارت اقامت دقیقاً مانند ویزای شینگن عمل می کند.
  • دسترسی به مدارس و دانشگاه های پرتغالی و بین المللی عالی
  • کلینیک ها و بیمارستان های مراقبت های بهداشتی با کیفیت بین المللی
  • ویزای طلایی پرتغال یک برنامه قانونی است: این برنامه مطابق با استانداردهای مهاجرت اتحادیه اروپا است و در لیست سیاه سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) قرار ندارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.