شماره تماس : 23-88641720

مزایای سرمایه گذاری در یونان

مزایای سرمایه گذاری در یونان

شهروندان غیر اتحادیه اروپا بعلاوه منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس، با سرمایه گذاری در یونان می توانند اقامت طلایی این کشور را دریافت کنند.

مزایای سرمایه گذاری در یونان عبارتند از:

  • اقامت طلایی یونان به عنوان مقرون به صرفه ترین ویزاهای طلایی در اروپا می باشد زیرا آستانه سرمایه گذاری مورد نیاز برای دریافت اقامت طلایی یونان در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا کمتر است که می تواند امکان اقامت را فراهم کند.
  • یونان یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات در جهان است که با صنعت گردشگری به خوبی تثبیت شده است که پذیرای بیش از 20 میلیون مسافر در سال است همچنین ملک در یونان چندین برابر ارزان تر از اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و هفت برابر ارزان تر از انگلستان است و به عنوان یک قاعده کلی، بهترین زمان برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در آغاز مرحله بهبودی است؛ یعنی زمانی که قیمت ها پایین می مانند و آماده افزایش هستند و یونان در حال حاضر یکی از برترین بازارهای املاک و مستغلات در اروپا در نظر گرفته می شود که به سرمایه گذاران چشم اندازهای خوبی برای رشد آینده و بازده سرمایه گذاری جذاب ارائه می دهد،لذا بدیهی است که همه این پارامترها فرصت‌هایی را برای صاحبان آپارتمان‌های اجاره‌ ای یا کسب ‌وکارهای گردشگری فراهم می‌کند و فرصت سرمایه گذاری بسیار امیدوارکننده ای را ایجاد می کند که باعث تشویق سرمایه گذاران بین المللی می شود.
  •  
  • آب و هوای باورنکردنی مدیترانه ای، مناظر زیبا که با پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی تزیین شده است، همراه با هزینه های پایین زندگی، بسیاری از بازنشستگان را به انتخاب یونان به عنوان مقصد ایده آل و دائمی سوق می دهد.
  • پردازش سریع درخواست ویزای طلایی که حدود 3 تا 5 ماه می باشد.
  • می توانید پس از خرید ملک، ملک خود را برای تأمین مالی، اجاره دهید بدون از دست دادن مجوز اقامت خود.
  • شما می توانید از سرمایه گذاری های املاک و شرکت های سرمایه گذاری درآمد دریافت کنید.
  • می‌توانید ویزا را به گونه ‌ای تمدید کنید که اعضای خانواده‌ تان مانند همسرتان، والدین تحت تکفل خود یا همسرتان و فرزندان مجرد زیر ۲۱ سال را شامل شود حتی اگر فرزند شما بیش از 21 سال و کمتر از 24 سال سن دارد که دانشجو و مجرد است، ممکن است شامل درخواست ویزای طلایی نیز شود.
  • تنوع در گزینه های سرمایه گذاری که می توانید از بین املاک، صندوق های سرمایه گذاری یا سرمایه گذاری در شرکت های یونانی انتخاب کنید.
  • کارت اقامت طلایی هر 5 سال یکبار قابل تمدید می باشد؛ در نتیجه دارندگان این امکان را دارند که اقامت دائم یونان را انتخاب کنند پس این یک فرصت برای مهاجرت به یونان است.
  • برای تمدید اجازه اقامت هیچ الزامی برای اقامت در یونان برای هر مدتی وجود ندارد مگر آنکه بخواهید تابعیت یونان را دریافت کنید.

 

مزایای سرمایه گذاری در یونان
  • طبق قانون ملیت یونان، پس از 7 سال اقامت فیزیکی مشروط بر قبولی در آزمون زبان و تاریخ و فرهنگ یونان ، می توان برای شهروندی یونان درخواست داد و پاسپورت یونانی را دریافت کرد.
  • یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا است، بنابراین با داشتن تابعیت یونان به طور خودکار شما را به یک شهروند اتحادیه اروپا (EU) تبدیل می کند لذا شما به بازار آزاد اتحادیه اروپا دسترسی خواهید داشت. و می توانید در هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا EEA یا سوئیس زندگی، کار، تجارت، تحصیل و بازنشستگی داشته باشید بعلاوه شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در یونان زندگی کنید و به خدمات آموزشی دولتی و مراقبت های بهداشتی دسترسی داشته باشید.
  • یونان یکی از قدرتمندترین پاسپورت های اروپایی در جهان را دارد که به 185 کشور بدون ویزا دسترسی دارد. یونان همچنین برنامه لغو روادید (VWP) با ایالات متحده، کانادا، بریتانیا دارد.
  • کشور یونان تابعیت مضاعف را بر اساس ماده 31 قانون مدنی، مجاز می داند که می گوید شهروند یونانی با اخذ تابعیت دوم تابعیت یونان را از دست نمی دهد، مگر اینکه درخواست انصراف داده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

تمکن مالی یونان متن
اقامت تمکن مالی یونان در سال 2023
ملک در یونان
خرید ملک در یونان در سال 2023
دریافت مجوز اقامت یونان از طریق خرید ملک
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.