شماره تماس : 23-88641720

مزایا باورنکردنی خرید ملک در پرتغال

مزایا باورنکردنی خرید ملک در پرتغال

متن

هر چند به احتمال زیاد اگر قصد سفر و اقامت در اروپا را داشته باشید تاکنون متوجه شده اید که بهترین راه برای اخذ اقامت اروپا، روش خرید ملک در اروپا است. بسیاری از کشورهای اروپایی به افرادی که در این کشورها سرمایه گذاری کنند خواه با خرید ملک باشد و یا سایر روش های سرمایه گذاری مشروط به اینکه حداقل سرمایه تعریف شده در این کشور را رعایت کنند، اقامت آن کشور را اعطا می کنند.

در این میان بهترین خرید ملک محبوبیت زیادی دارد و بدون تردید خرید ملک در پرتغال شرایطی جذاب تر و بهتر به نسبت بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی را دارد. پرتغال نه تنها در ردیف برترین کشورهای اروپایی از نظر رفاه اجتماعی و سبک زندگی قرار دارد و در رده کشورهای توسعه یافته اروپا قرار دارد بلکه مزایای بیشتر و برتری را نیز برای خرید ملک در این کشور برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است.

پرتغال در سال های اخیر در مسیر توسعه و پیشرفت قرار داشته و ارزش ملک در این کشور بخصوص در یکی دو سال اخیر رشد زیادی را تجربه کرده است اما با این حال همچنان با قیمت مناسب می توان در پرتغال اقدام به خرید ملک کرد. این کشوریک کشور توریستی و با برنامه های بلند مدت برای توسعه گردشگری خود است و به همین دلیل نیز می توان خرید ملک و اجاره دادن ملک را در این کشور از برترین روش های سرمایه گذاری دانست.

اما این دلایل تنها بخش سود دهی بازار سرمایه گذاری در ملک در پرتغال را نشان می دهد. با توجه به سیاست کشور پرتغال، افرادی که در پرتغال اقدام به خرید ملک بکنند بدون اینکه نیاز به اقامت دائمی در این کشور داشته باشند می توانند اقامت دائم پرتغال را به راحتی تصاحب کنند. بر این اساس تنها کافی است به میزان حاقل 350 هزار یورو در حوزه املاک پرتغال سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در کمتر از 60 روز اقامت پرتغال را به دست بیاورید که این اقامت نه تنها شامل شما بلکه شامل کلیه اعضا خانواده درجه یک شما نیز خواهد شد.

متن3

سرمایه گذاری و خرید ملک در پرتغال به دو صورت منجر اخذ اقامت پرتغال می شود که به اقامت طلایی پرتغال یا گلدن ویزا پرتغال نیز شهرت دارد. اول اینکه فرد حداقل ملک یا چند ملک را به ارزش 500 هزار یورو در این کشور صرف نظر از طول عمر این ملک خریداری کند و دوم اینکه ملکی که بیش از 3 دهه از عمر آن گذشته باشد را با حداقل ارزش 350 هزار یورو خریداری کند که در واقع به املاک فرسوده و نیازمند بازسازی پرتغال شهرت دارند.

در این دو حالت ابتدا یک اقامت دو ساله به فرد و اعضا خانواده اش اعطا می شود و تنها لازم است هفت روز در سال در پرتغال برای طی کردن مراحل قانونی حضور داشته باشد. این دو سال هر بار برای دو سال دیگر به صورت نا محدود قابل تمدید است . اما اگر فرد به دنبال اقامت دائم پرتغال باشد باید با حفظ سرمایه گذاری در این کشور بعد از گذشت 5 سال برای دریافت اقامت دائم پرتغال درخواست دهد. ضمن اینکه برای دریافت شهروندی پرتغال و اخذ پاسپورت پرتغال نیز حداقل باید طول مدت سرمایه گذاری به حدود 7 سال برسد.

همسر، فرزندان زیر 21 سال و حتی پدر و مادر می توانند در صورت خرید ملک به ارزش حداقل  350 هزار یورو در پرتغال مشمول اخذ اقامت پرتغال شوند و از مزایای بی شمار اقامت در پرتغال مانند سفر نامحدود در منطقه شینگن، افتتاح حساب بانکی بین المللی، استفاده از مزایای درمان رایگان، تحصیل رایگان فرزندان و غیره بهره مند شوند. این در حالی است که برای اخذ اقامت در دیگر کشورهای اروپایی با روش خرید ملک باید گاها تا چندین برابر این هزینه را سرمایه گذاری کرد و مدت ها برای دریافت اجازه اقامت منتظر ماند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.