شماره تماس : 23-88641720

مزایا و معایب ویزای طلایی پرتغال

مزایا و معایب ویزای طلایی پرتغال

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزیت های اقامت طلایی پرتغال اقدام به دریافت اقامت این کشور می نمایند. شما با استفاده از روش های سرمایه گذاری می توانید ویزای طلایی کشور پرتغال را دریافت کنید.

سرمایه‌ گذاری به عنوان بهترین روش شناخته می‌ شود که کشور پرتغال برای قوی تر کردن اقتصاد خود به این روش اهمیت زیادی می‌ دهد. بسیاری از افراد با استفاده از روش خرید ملک در پرتغال، روش خود حمایتی، تاسیس شرکت و … برای سرمایه‌ گذاری این کشور اقدامات لازم را انجام می ‌دهند.

پرتغال به عنوان دروازه ورود به کشورهای اروپایی شناخته می شود. ویزای سرمایه گذاری این کشور مزیت های جالبی دارد، به همین دلیل موجب شده به عنوان یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کشورهای اروپایی شناخته شود.

معرفی مزیت های اقامت طلایی پرتغال

مزایا و معایب ویزای اقامت طلایی پرتغال ساحل آفتاب

شما با دریافت ویزای طلایی کشور پرتغال می توانید اقامت پرتغال را به صورت دائم دریافت کنید. بدون اینکه مجبور به زندگی در کشور پرتغال باشید اقامت دائم این کشور بعد از ۵ سال برایتان در نظر گرفته خواهد شد.

با دریافت ویزای طلایی به تمامی کشورهای منطقه شینگن بدون ارائه ویزا می توانید بروید. اجازه کار در پرتغال در دوران اقامت موقت به عنوان یکی دیگر از مزیت های مهم ویزای طلایی شناخته می‌ شود. شما با خرید ملک در پرتغال مجبور نیستید که حتماً در پرتغال حضور داشته باشید.

تنها باید در هر یک سال ۷ روز در این کشور باشید تا شرایط اقامت پرتغال به صورت دائم فراهم گردد. امکان اخذ اقامت برای تمامی افراد خانواده یکی دیگر از مزیت‌ های اقامت طلایی پرتغال می باشد. اقامت دائم پرتغال را بعد از ۵ سال می توانید دریافت کنید.

درخواست پاسپورت پرتغال بعد از 6 سال انجام می شود. امکان زندگی و کار کردن در سراسر اروپا با دریافت پاسپورت پرتغال فراهم می گردد. شما با خرید ملک در کشور پرتغال مالیات کمی پرداخت می کنید. به طور کلی باید به خوبی بدانید که اقامت طلایی کشور پرتغال مزیت های زیادی را شامل می‌ گردد.

معایب اقامت طلایی پرتغال چیست؟

اما برخی از افراد به دنبال معایب اقامت طلایی پرتغال می باشند. شما زمانی که ویزای طلایی کشور پرتغال را دریافت می‌ کنید باید به شرط حضور اقامت طلایی این کشور دقت داشته باشید.

در صورتی که در هر یک سال نتوانید 7 روز در این کشور بمانید اقامت تان کنسل می شود. همچنین از نظر برخی افراد هزینه سرمایه گذاری در کشور پرتغال بالا است. ولی اگر شما سرمایه مناسبی داشته باشید که به ۲۵۰ هزار یورو برسد می توانید در این کشور سرمایه گذاری مناسبی انجام دهید.

جمع بندی

کارشناسان شرکت ساحل آفتاب تمامی اقدامات مربوط به دریافت اقامت طلایی پرتغال را برای شما انجام می دهند. شما می توانید جهت درخواست ویزای طلایی پرتغال با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید.

هر یک از کارشناسانی که در این شرکت حضور دارند تخصص و تجربه زیادی در زمینه مهاجرت به کشور پرتغال کسب کرده ‌اند. بنابراین شما را راهنمایی می‌ کنند تا با بهترین روش ویزای طلایی پرتغال را کسب کنید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.