شماره تماس : 23-88641720

مطالبی که در سفر به یونان باید بدانید

photo_2018-02-19_17-03-43

مطالبی که در سفر به یونان باید بدانید:

یکی از ماجراجویی‌های هر سفر شناخت روح ، فرهنگ ، طبعیت بکر وغذای متعلق به آن سرزمین می باشد که آشنایی با آنها لذت شما را دوچندان میکند.
بهترین زمان سفر به یونان از اواخر ماه آوریل تا اوایل نوامبراست. در بهارآب و هوای حیرت انگیزی دارد و قبل از حضورانبوه گردشگران در یونان می توان از دیدنیهای این سرزمین لذت برد. مناطقی مانند کرت، پلوپونز، کیکلادز، و جزایر ایونی برای شنا کردن اماکن بسیارمناسبی به شمار می آیند.
شایان ذکر است که هفته عید پاک، زمان مناسبی برای مسافرت به یونان نیست ،زیرا جزو مناطق پربازدید بوده و اکثر هتلها از قبل رزرو شده اند .همچنین برخی از جاذبه های گردشگری تعطیل هستند.
وضعیت آب و هوای یونان در تابستان از ماه جولای تا سپتامبر فوق العاده دلپذیر است. در این فصل جذاب ترین شهر، جزیره سانتورینی می باشد. میکونوس هم به علت داشتن سواحل و استراحتگاه های متنوع یکی از جاذبه های توریستی برتر یونان به حساب می آید.
سواحل شنی پرتلالو و دریای بیکران یونان، یکی از زیباترین مناظری است که انتظار گردشگران را می کشد. در ماه اکتبر و نوامبر ،بهترین زیتون های محلی برداشت می شود و تازه ترین غذاهای مدیترانه ای سرو می شود .
در زمستان،همه شهرها به استثنای آتن(به دلیل عدم فعالیت کشتی ها ) آکروپلیس یا موزه های جهانی مثل موزه باستانی ملی و موزه بناکی، خلوت تر بوده و نسبت به بهار و تابستان ، قیمت ها کمتر و صف ها کوتاه تر هستند.
در این میان از رستوران های برتر یونان به ملیتینی می توان اشاره کرد که درشهر سانتورینی واقع شده است. فضا ،خدمات رسانی ،غذا ها در این مکان از کیفیت بالایی برخوردار بوده وبسیارپربازدید می باشد.
علاوه بر این یکی از مشهورترین فستیوال ها،فستیوال رقص می باشد که در شهر آتن به مدت 15 روز برگزار می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.