شماره تماس : 23-88641720

معایب اقامت تمکن مالی اسپانیا کدامند؟

معایب اقامت تمکن مالی اسپانیا کدامند؟

اقامت تمکن مالی اسپانیا به عنوان یکی از روش های دریافت اقامت طلایی اسپانیا شناخته می‌ شود. شما با دریافت این اقامت می توانید از مزیت های زندگی در اسپانیا بهره مند شوید.

اقامت تمکن مالی کشور اسپانیا یکی از روش های ورود به اسپانیا می باشد. شما با دریافت این اقامت بدون کار کردن می‌ توانید در کشور یونان زندگی کنید. شرط اصلی دریافت کردن این ویزا این است که شرایط مالی کافی جهت تأمین کردن هزینه زندگی خودتان داشته باشید. در واقع شما بدون اینکه در کشور اسپانیا کار کنید باید هزینه ‌های زندگی تان را پرداخت نمایید.

معایب اقامت تمکن مالی اسپانیا چیست؟

شرایط اقامت خودحمایتی اسپانیا ساحل آفتاب

یکی از مهمترین معایبی که در مورد اقامت تمکن مالی اسپانیا وجود دارد این است که شما باید هزینه زیادی برای دریافت این ویزا داشته باشید. در واقع اگر شما نتوانید هزینه زیادی جهت دریافت این ویزا پرداخت کنید نمی توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید.

اگر می خواهید دوران بازنشستگی خود را کشور اسپانیا بگذرانید اقامت از طریق تمکن مالی، برایتان بهترین روش خواهد بود. در صورتی که محدودیت ها، شرایط کار و همچنین شرایط تمدید ویزا را نمی شناسید باید با افرادی که در این زمینه متخصص هستند مشورت کنید.

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا

شرایط دریافت اقامت طلایی اسپانیا از طریق تمکن مالی متفاوت می باشد. اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری و یا خرید ملک اقامت به افرادی اعطا می گردد که توان مالی مناسبی دارند. عمده ترین تفاوت که در روش اقامت تمکن مالی اسپانیا با دیگر روش ها وجود دارد این است که شما نیازی نیست مبلغ زیادی از سرمایه تان را به کشور اسپانیا ارائه دهید.

در واقع شما اگر درآمد ماهیانه مناسب داشته باشید می توانید در این کشور زندگی کنید. درآمد سرپرست خانواده باید ماهیانه حدود ۲۵۰۰ یورو باشد. 1000 هزار یورو به ازای همسر و همچنین ۶۰۰ یورو به ازای هر فرزند اضافه خواهد شد.

چه سرمایه هایی برای اقامت تمکن مالی اسپانیا مورد بررسی قرار می گیرند؟

 حقوق بازنشستگی، درآمد حاصل از اجاره املاک، درآمد حاصل از سود سهام، درآمد حاصل از کسب و کار و درآمد حاصل از سود سپرده بانکی به عنوان مهم ‌ترین درآمدهای اقامت تمکن مالی اسپانیا شناخته می شوند. حداقل درآمد مورد نظر می تواند از روش های بیان شده حاصل گردد.

داشتن سپرده مناسب در حساب بانکی که ارزش آن ۶۵۰۰ یورو به ازای هر یک از اعضای خانواده باشد بسیار مهم است. نداشتن سابقه کیفری در کشور ایران و کشورهای دیگر برای دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا اهمیت دارد.

فرآیند اخذ اقامت اسپانیا بر اساس تمکن مالی با مدارک مشخص شده طی می‌ شود. در صورت موافقت با درخواست تان می توانید ویزای یکساله اقامت اسپانیا را کسب نمایید.

شما باید حدود ۹۰ روز بعد از دریافت ویزای اسپانیا به این کشور سفر کنید. ۳۰ روز بعد از وارد شدن به اسپانیا به اداره مهاجرت بروید تا درخواست دریافت کارت اتباع خارجی را ثبت کنید. این اقامت تا ۵ سال برای شما تمدید می ‌شود.

سخن پایانی

در صورتی که اطلاعاتی در مورد دریافت اقامت تمکن مالی اسپانیا ندارید بهتر است از راهنمایی ‌های کارشناسان شرکت ساحل آفتاب بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

اقامت اسپانیا شرایط 2023
اقامت طلایی اسپانیا
اقامت طلایی اسپانیا شرایط 2023
خرید-خانه-در-اسپانیا
خرید ملک در اسپانیا شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.