شماره تماس : 23-88641720

مقاصد گردشگری خود را بدون نیاز به ویزا انتخاب کنید! (قسمت سوم)

ماداگاسکار

مقاصد گردشگری خود را بدون نیاز به ویزا انتخاب کنید! (قسمت سوم)

اکوادور

اکوادور کشوری است که درناحیه شمال غربی آمریکای جنوبی قرار داشته و بزرگترین شهر گوای‎‎اکیل است. این کشور جمعیتی به اندازه ۱۵ میلیون نفر دارد و زبان اسپانیایی در آن به رسمیت شناخته شده است . این کشوردر گذشته قسمتی از مستعمرات اسپانیا و جمهوری کلمبیای بزرگ را تشکیل می داد، اما امروزه جامعه ای مستقل می باشد.

میکرونزی

میکرونِزی جزیی از سه مجمع‌الجزایر بزرگ اقیانوس آرام و از مناطق قاره‌ی اقیانوسیهبه حساب می آید. میکرونزی از قسمت غربی به فیلیپین، از جنوب غرب به اندونزی، پاپوآ گینه نو و ملانزی، و از طرف شرق و جنوب شرق به پلی‌نزی مرتبط می‌شود.همچنین بخش عظیمی از این منطقه ازگذشته تحت سلطه اروپاییان بوده است. گوام، جزایر ماریانای شمالی و جزایر کارولین (که بعداً به ایالات فدرال میکرونزی و پالائو تقسیم بندی شد) در ابتدا ، تحت استعمار اسپانیایی‌ها درآمد اما در پایان سده نوزدهم، اروپاییان بر این منطقه تسلط کامل پیدا کردند.

نیکاراگوئه

نیکاراگوئه در همسایگی هندوراس و کاستاریکا قرار گرفته است که درقسمت شرقی سواحل آن دریای کارائیب و در ساحل غربی آن اقیانوس آرام قراردارد.  نزدیک به هشت درصد از خاک نیکاراگوئه از پارک ملی و ذخایر زیستیذ پوشیده شده است. همچنین نیکاراگوئه ازسه منطقه جغرافیایی متمایز تشکیل شده است که عبارتند از : دشت‌های کناره اقیانوس آرام، مناطق کوهستانی شمالی- مرکزی و ساحل ماسکیتو، دشت‌های کناره اطلس

ماداگاسکار

در اطراف سواحل جنوب شرقی آفریقا، چهارمین جزیره بزرگ جهان، ماداگاسکارقرار گرفته است و نکته قابل توجه اینست که مناظر دیدنی و شگفت‌انگیز این جزیره شباهت زیادی به فیلم معروف ماداگاسکار دارد. ماداگاسکار جزیره‌ای آرام بکر، به همراه مناظر طبیعی دیدنی  و حیات‌وحشی زیبا و متنوعمی باشد. سفر به این جزیره اعجاب انگیز به گردشگران توصیه می شود زیرا امکان تجربه ی شگفتی‌هایی خاص را در کنار تماشای مناظر زیبا و پرواز پرندگان، غار نوردی، غواصی، گردش در جنگل و قایق سواری در آن جزیره پر از شگفتی و زیبایی را به آنها خواهد داد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.