شماره تماس : 23-88641720

منطقه ساحلی AMALFI در ایتالیا

منطقه ساحلی AMALFI در ایتالیا

تراول amalfi

فقط با یک نگاه به amalfi به این باور می رسید که بهشت روی زمین را پیدا کرده اید. این خط ساحلی جذب کننده در ناحیه کامپانیا ایتالیا سالیانه 5 میلیون بازدید کننده دارد. که در سال 1997 به عنوان میراث فرهنگی UNESCO ثبت شده است و به همراه صخره های ساحلی مرتفع که نمایشگر شهرهای رنگارنگی است که کنار یکدیگر قرار گرفته اند. همچنین دریای فیروزه ای رنگ مدیترانه منظره ای محسور کننده به وجود آورده که توریستان را با سلایق مختلف جذب خود می کند.
ساحل و 13 شهر ساحلی از طریق جاده SS163 به هم متصل می شوند. این جاده به عنوان یکی از خوش منظره ترین مسیر ها از نظر رانندگان شناخته شده است. هر شهر با شهرسازی مخصوص Amalfi ساخته شده که ویژگی های برجسته خود را دارد. شهر Positano با بهترین و لوکس ترین هتل ها و رستوران ها یکی از گران ترین شهر های این منطقه است که افراد ثروتمند و مشهوری را به خود جذب کرده است. Amalfi از قدیمی ترین شهر های ایتالیا می باشد که در آن کشتیرانی و دریانوردی رونق داشته و قطب تجاری دریای مدیترانه بوده است. شهر alpine در Ravello با ویلا های قدیمی و منظره ای زیبا از دریا یاد و خاطره اش تا سال ها از ذهن شما پاک نخواهد شد. ساحل های کوچک Praiano مکانی آرام برای دریا دوستان است و این شهر به عنوان اولین تولید کننده پاستا در دنیا مانند محل عبادتی برای غذا دوستان می باشد. اگر قصد رفتن به شهر Cetara را دارید می توانید در مسیر از قلعه باستانی Norman دیدن کنید، که بر اساس افسانه ها هرکول این قلعه را ساخته است.
هر طور که برای گردش منطقه ساحلی Amalfi  تصمیم بگیرید، از شکوه و زیبایی های آن شگفت زده خواهید شد.
بهترین فصل ها برای سفر بهAmalfi، بهار و پاییز و به خصوص ماه های می و سپتامبر می باشد که در این ماه ها ازدحام جمعیت کمتر و آب و هوا معتدل می باشد. ممکن است تابستان گزینه ی بهتری برای سفر به این منطقه به نظر برسد ولی در این فصل جمعیت گردشگران این منطقه بسیار زیاد است. سفر در زمستان برای کمتر کردن مخارج مناسب است. شایان ذکر است که، برخی از کافه ها، رستوران ها و فروشگاه ها در این فصل تعطیل می باشند.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.