شماره تماس : 23-88641720

نحوه اخذ اقامت یونان

نحوه اخذ اقامت یونان

برای اکثر افرادی که به یونان مهاجرت می کنند، تصمیم گیری در مورد نحوه اخذ اقامت یونان اولین قدم است.

اتباع غیر اتحادیه اروپا/منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس می توانند از طریق مسیرهای مختلف اقامت یونان را دریافت کنند و نحوه اخذ اقامت یونان به طور مستقیم به شرایط و هدف شما از مهاجرت بستگی دارد؛ لذا باید متناسب با شرایط خود، درخواست دهید؛ به عنوان مثال:

برای اخذ اقامت کاری یونان باید هنگامی که در کشور خود هستید برای این مجوز اقدام کنید و قبل از شروع کار باید آن را دریافت کنید. مجوز کار یونان برای کسانی به دنبال خوداشتغالی، ثبت شرکت و یا استخدام در یونان هستند، صادر می شود البته برای اقامت از طریق استخدام نیاز به یک دعوت نامه از کارفرمای یونانی دارید؛ یعنی باید با یک کارفرمای دارای مجوز قانونی، قرارداد کاری امضا کنید و ثبت شود.

یا اگر قصد دارید برای مقاصد آموزشی و تحصیل بیشتر از 3 ماه، وارد یونان شوید، باید برای اقامت تحصیلی یونان اقدام کنید؛ لذا به یک دعوت نامه از مؤسسه آموزشی برای تأیید پذیرش شما و ارائه اطلاعات کلی در مورد برنامه تحصیلی شما، مانند بخش، مدرک و مدت تحصیل احتیاج دارید همچنین به یک تأییدیه مبنی بر اینکه مکانی برای اقامت در یونان خواهید داشت که می تواند قراردادی با صاحبخانه یا خوابگاه دانشجویی باشد.

اخذ-اقامت-یونان ساحل آفتاب

اخذ اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری هم یک راه بسیار راحت برای نقل مکان به کشور است و دولت یونان تمام تلاش خود را می کند تا روند درخواست را برای جذب سرمایه گذاری مستقیم خارجی به بازار املاک خصوصی از طریق گزینه های پایین تسهیل کند از جمله:

  • خرید ملک به ارزش حداقل 250.000 یورو
  • امضای قرارداد اجاره با یک هتل یا مؤسسه توریستی برای حداقل 10 سال
  • سرمایه گذاری حداقل 400.000 یورو در اوراق قرضه یا سهام شرکت های سرمایه گذاری املاک و مستغلات و یا در اوراق قرضه دولتی یونان یا در یک شرکت ثبت شده در یونان.
  • سپرده گذاری حداقل 400.000 یورویی در یک بانک یونانی
  • سرمایه گذاری حداقل 800.000 یورو در اوراق قرضه شرکتی یا دولتی که در مراکز تجاری فعال در یونان فهرست شده اند.

نحوه اخذ اقامت یونان فرایندی دارد که برای داشتن یک درخواست موفق باید به‌درستی آنها را تکمیل کنید، مهمترین بخش درخواست ویزای یونان شما، جمع آوری مدارک موردنیاز برای ویزای اقامت یونان با توجه به نوع ویزا که درخواست می کنید می باشد هنگامی که تمام مدارک موردنیاز را آماده کردید، بسته به شرایط خاص خود، درخواست ویزای خود را به صورت آنلاین یا در نزدیکترین کنسولگری یونان ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 3 هفته قبل از اینکه قصد سفر به یونان را دارید این کار را انجام دهید، اگر درخواست شما پذیرفته شود، دعوت‌نامه‌ای برای مصاحبه دریافت خواهید کرد.

در این مصاحبه سؤالاتی در رابطه با سفر به یونان از شما خواهند پرسید که باید با دقت به آنها پاسخ دهید سپس مدارک موردنیاز را ارائه دهید. بیومتریک خود را بدهید اگر در 5 سال گذشته به منطقه شینگن سفر نکرده اید، اثر انگشت شما اسکن می شود و از چهره شما تصویر گرفته می شود. اگر به خوبی پیش رفت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که هزینه ویزا را پرداخت کنید و منتظر تأیید آنها باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
اقامت-طلایی-یونان
اقامت طلایی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.