شماره تماس : 23-88641720

نمایش فیلم های ایرانی در اسپانیا

در آستانه برگزاری جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، به همت رایزنی فرهنگی ایران  و با filmotecaهمکاری خانه آسیا و فیلموتک مادرید، فیلم های ایرانی در اسپانیا به نمایش در می‏آیند.

به گزارش ساحل آفتاب، به نقل سایت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی در اسپانیا، افتتاح این نمایش ها با حضور «علیرضا اسماعیلی»، رایزن فرهنگی ایران در اسپانیا  و «مننه گراس»، مدیر خانه آسیا و «ماریا»، مدیر فیلموتک اسپانیا انجام شد.

به گزارش ساحل آفتاب به نقل از ایرنا، به گزارش ایرنا ، در آیین شروع بکار این رویداد فرهنگی که روز پنجشنبه با حضور «علیرضا اسماعیلی» رایزن فرهنگی‌ ، «مننه گراس» مدیر خانه آسیا و «ماریا» مدیر فیلموتک مادرید برگزار شد ، در ابتدا خانم ماریا طی‌ سخنانی ضمن تشکر از رایزنی فرهنگی‌ در همکاری در برپایی هفته فیلم ، سینمای ایران را سینمایی نجیب معرفی‌ و اظهار امیدواری کرد فرصت های بیشتری برای نمایش فیلمهای ایرانی در محل فیلموتک فراهم شود .

لازم به ذکر است در طی هفته آینده 14 فیلم سینمایی ایرانی از جمله پدر آن دیگری(یدالله صمدی)، تجریش ناتمام (پوریا آذربایجانی)، سردی (بهمن و بهرام حاج ابول لو)، آوا (سیامک کاشف آذر)، طعم شیرین خیال (کمال تبریزی ) ، آتش بس2 (تهمینه میلانی) تگرگ و آفتاب (رضا کریمی‌) در اسپانیا به نمایش گذاشته خواهد شد.

فیلموتکفیلموتکfilmotek

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.