شماره تماس : 23-88641720

هتل حبابی – ایسلند

 هتل حبابی – ایسلند

تراول هتل حبابی

هتل حبابی در ایسلند برای فرار از شلوغی ها و بر قراری آرامش بسیار مکان مناسبی می باشد. اگر به خوابیدن زیر آسمان در شب و تماشای آن علاقه دارید، بهتر است، زودتر دست به کار شوید و یک حباب رزرو کنید. این هتل در دایره طلایی (دایره طلایی مسیری توریستی به مسافت 300 کیلومتر می باشد که مسیر آن به صورت حلقه مانند از شهر reykjavík  تا بخش های جنوبی کشور ایسلند به دور خود می چرخد. در محدوده دایره طلایی مهم ترین دیدنی ها و جاذبه های توریستی ایسلند قرار گرفته اند) واقع شده است و حدود 70 کیلومتر با شهر reykjavík (پایتخت ایسلند) فاصله دارد. طراحی و ساختار این هتل طوری می باشد که در تمامی فصل ها می توانید از زیبایی های این منطقه اعم از غروب خورشید در تابستان و شفق شمالی لذت ببرید.

شفق شمالی یک واقعه طبیعی منحصر به فرد می باشد که توصیه می شود که، تماشای آن را از دست ندهید. لازم به ذکر است که، هیچ زمان خاص و مرتبی برای دیدن آن در آسمان وجود ندارد. این پدیده زیبا و منحصر به فرد  در کشور ایسلند حدود 8 ماه از سال قابل مشاهده می باشد که از اواخر ماه آگوست شروع می شود تا زمانی که تابش نور خورشید تابستان از دیده شدن شفق شمالی جلوگیری می کند.

ساختارهتل حبابی از دیواره های شفاف و از سیستم تهویه ای خاص برخوردار می باشد که به علاوه ایجاد هوای تازه، حباب را پر باد نگه می دارد و از جمع شدن رطوبت داخل حباب جلوگیری می کند. همچنین هر یک از حباب ها از سیستم سرمایش و گرمایش برخوردار هستند که در تمامی فصل ها اقامت را برای مسافران لذت بخش می کند. این هتل آشپزخانه و سرویس بهداشتی مشترک برای تمام مهمانان دارد. البته مهمانان از لوازم بهداشتی شخصی خود که هتل در اختیارشان قرار می دهد، استفاده می کنند. به دلیل استقبال بسیار خوب گردشگران و مهمانان هتل، تیم هتل حبابی به ساخت حباب های جدید و متنوع ادامه و هتل خود را گسترش خواهند داد. فرصت تجربه کردن این مکان شگفت انگیز را از دست ندهید و از احاطه شدن توسط طبیعت بکر و از تماشای شفق شمالی لذت ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.