شماره تماس : 23-88641720

ویزای تمکن مالی یونان بهتر است یا خرید ملک در یونان

ویزای تمکن مالی یونان بهتر است یا خرید ملک در یونان

خرید ملک در یونان و اقامت تمکن مالی یونان به عنوان بهترین روش های سرمایه گذاری در کشور یونان شناخته می ‌شوند. بر اساس بودجه ای که دارید می توانید یکی از روش‌ های سرمایه‌ گذاری را جهت اقامت طلایی یونان انتخاب کنید.

هر یک از روش ‌های سرمایه ‌گذاری را اگر انتخاب نمایید می توانید ویزای طلایی این کشور را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که هر یک از روش های سرمایه گذاری برای اقامت در کشور یونان با یکدیگر فرق می کنند و هزینه های متفاوتی را در بر می گیرند.

شما برای خرید ملک در یونان حداقل باید ۲۵۰ هزار یورو داشته باشید. همچنین برای اقامت تمکن مالی یونان باید هزینه زیادی را به کشور ارائه دهید تا ثابت کنید می توانید هزینه هایتان را پرداخت نمایید.

شرایط خرید ملک در یونان

شرایط خرید ملک در یونان

 برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد خرید ملک در یونان داشته باشید باید انواع املاک در شهر یونان را بشناسید. خانه های زیادی در کشور یونان وجود دارند که هر یک از آنها با قیمت متفاوتی به فروش می رسند.

اگر بهترین شهر کشور یونان را بشناسید می توانید در آن شهر خانه های زیادی را مشاهده کنید. پس از مشاهده خانه های متفاوت یکی از آنها که با بودجه تان هماهنگ است را خریداری خواهید کرد. اگر خانه های ارزان تر از ۲۵۰ هزار یورو را انتخاب کنید نمی‌ توانید اقامت کشور یونان را دریافت نمایید.

بر همین اساس باید چند ملک را انتخاب کنید که ارزش آنها ۲۵۰ هزار یورو باشد. در صورتی که شما 2500 هزار یورو سرمایه دارید و می خواهید اقامت کشور یونان را دریافت کنید خرید ملک به عنوان بهترین روش برایتان شناخته خواهد شد.

شرایط اقامت در یونان با تمکن مالی و خرید ملک در یونان

اقامت تمکن مالی یونان به عنوان یکی از روش‌ های سرمایه‌ گذاری در کشور یونان شناخته می شود. با تمکن مالی که دارید می توانید به کشور یونان ثابت کنید هزینه های خود را پرداخت خواهید کرد.

ویزای تمکن مالی را به عنوان ویزای حمایتی می شناسند .در واقع شما با ارائه این ویزا به دولت یونان می توانید ثابت کنید که مبلغ زیادی را به کشور یونان ارائه دهید تا بتوانید از خدمات زندگی در این کشور بهره مند شوید.

اگر شما درآمد ثابت مانند اجاره املاک، سود سهام و حقوق بازنشستگی زیادی دارید می توانید از طریق اقامت تمکن مالی به کشور یونان بروید. هر یکی از نکاتی که در مورد اقامت تمکن مالی کشور یونان می باشد را باید بررسی کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. روش اقامت تمکن مالی برای افرادی که سرمایه زیادی دارند گزینه مناسبی به شمار می‌ رود.

سخن پایانی

 اگر بین روش خرید ملک در یونان و ویزای تمکن مالی یونان تردید دارید بهتر است که با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب مشورت کنید. کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب فعالیت می کنند تمامی شرایطی که مربوط به بودجه تان می باشد را در نظر می‌ گیرند و سپس می توانند بر اساس بودجه ای که دارید یکی از روش های مناسب سرمایه گذاری در یونان را معرفی کنند.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.