شماره تماس : 23-88641720

ویزای خودحمایتی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

ویزای خودحمایتی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

ویزای خودحمایتی یا اقامت تمکن مالی یونان، از آنجایی که یکی از سریعترین و بهترین روش ها برای مهاجرت است در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار گرفته است.

اما شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ویزای خود حمایتی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

می­توان گفت هر روش مهاجرتی از جمله خرید ملک و سرمایه گذاری و یا مهاجرت از طریق پیشنهادات شغلی برای یک قشر از جامعه مناسب تر است. در این مطلب به سوال ویزای خود حمایتی یونان برای چه کسانی مناسب است؟ پاسخ خواهیم داد.

نگاهی کلی به ویزای خود حمایتی یا اقامت تمکن مالی یونان

ویزای تمکن مالی یونان ساحل آفتاب

دولت یونان، اقامت تمکن مالی یونان را از سال 2013، به شهروندان خارج از اتحادیه اروپا اهدا می کند. متقاضیان دریافت اقامت تمکن مالی یونان باید به دولت یونان ثابت کنند که از تمکن مالی مناسب برای زندگی در کشور یونان برخوردار بوده و می­توانند بدون کار کردن در کشور مقصد از عهده هزینه های زندگی برآیند. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد اقامت تمکن مالی یونان یکی از راه های سریع مهاجرت است که فرآیند آن فقط 2 الی 4 ماه طول می­کشد. برای اثبات تمکن باید مبلغی را به عنوان پس انداز در حساب خود داشته و درآمد ماهیانه ثابتی نیز داشته باشید. اما برای هر کدام از این موارد حداقل چه مبلغی لازم است؟

برای دریافت ویزای خودحمایتی یونان فرد متقاضی باید مبلغ 30 هزار یورو به عنوان پس انداز در حساب بانکی خود داشته باشد. توجه کنید که تنها وجود این مبلغ در حساب بانکی شما کافی است و احتیاجی به انتقال این مبلغ به حساب شخص دیگری نیست. از آنجایی که در فرآیند دریافت ویزای خودحمایتی یونان امکان همراهی همسر و فرزندان نیز وجود دارد؛ زمانی که همسر شما، شما را در مهاجرت همراهی کند 15 هزار یورو و به ازای هر فرزند زیر 18 سال 6 هزار یورو به این مبلغ اضافه می­شود.

همچنین فرد بایستی از درآمد ماهیانه 2000 الی 2500 یورو برخوردار باشد که این مبلغ به ازای همراهی همسر 500 یورو و به ازای همراهی هر فرزند زیر 18 سال 375 یورو افزایش خواهد یافت.

اقامت تمکن مالی یونان برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که اقامت تمکن مالی یونان را دریافت می­کنند در سال های ابتدایی اقامت اجازه کار ندارند. در صورت دریافت ویزای خودحمایتی درآمد شما باید از منبعی ثابت در ایران تامین شود. این درآمد به طور معمول از منابعی همچون اجاره ملک تأمین می­شود. با این توصیفات، اقامت تمکن مالی برای افرادی که در ادامه به آن ها اشاره می­کنیم مناسب تر است:

  1. افراد بازنشسته: برای دریافت “اقامت تمکن مالی یونان”، دوره بازنشستگی دوره خوبی است. اگر حقوق بازنشستگی فرد متقاضی به اندازه استاندارد باشد می تواند دوره بازنشستگی خود را به آسودگی در کشور پر رفاهی همچون یونان بگذراند.
  2. سرمایه و سپرده گذاران: سود سپرده یا سهام شما در یک شرکت یکی از بهترین منابعی است که با استفاده از آن می­توانید مبلغ درآمد ماهیانه خود را فراهم کرده و اقامت تمکن مالی یونان را فراهم کنید.
  3. افرادی که به دنبال مهاجرت سریع هستند: همانطور که اشاره شد؛ فرآیند دریافت اقامت تمکن مالی یونان چیزی در حدود 2 الی 4 ماه طول می­کشد که یکی از سریعترین راه ها برای دریافت اقامت اروپا است.

افرادی که قصد مهاجرت با خانواده را دارند.

سخن پایانی

ویزای خود حمایتی یونان یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش ها برای مهاجرت است. از آنجایی که قوانین ویزای خودحمایتی همواره در حال تغییرات جزئی هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر می­توانید از طریق راه های ارتباطی با متخصصان ما در شرکت ساحل آفتاب تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت طلایی یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
خرید ملک در یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.