شماره تماس : 23-88641720

پاریس را مانند خود مردم پاریس بگردید

20001_298

پاریس را مانند خود مردم پاریس بگردید

بدون شک پاریس یکی از  تاپ ترین مقاصد گردشگری در دینا شناخته می شود . این شهر که به شهر نور هم شهرت دارد بهترین هتل های دنیا ، بهترین غذاها و رستوران ها و جاذبه های گردشگری را در دل خود جای داده و شهر با عظمتی است. بنابر این طبیعی است که در اولین سفرتان به این شهر سر در گم شوید . بنابر این برای اینکه از سردرگمی رها شوید بهتر است به سبک خود پاریسی ها این شهر را بگردید و از جاذبه های آن لذت ببرید .برای این منظور پیشنهادات زیر را برای شما آماده کرده ایم :

  • عاشقان نوشیدن قهوه در پاریس کافه تن بلس (Ten Belles) را انتخاب می کنند . پاریسی ها در این کافه ضمن نوشیدن قهوه به موسیقی زنده راک گوش داده و مشغول صحبت می شوند .
  • برای داشتن یک کاپوچینوی ناب بهتر است کافه کی بی کافه (KBCaféShop) را انتخاب نمایید .خود پاریسی ها به این کافه می روند و این کافه به عنوان مشهور ترین کافه شهر پاریش می باشد که در آن می توانید ضمن نوشیدن کاپو چینو به تماشای طبیعت و رهگذران بپردازید .
  • برای خوردن صبحانه ناب فرانسوی لاک وود (Lockwood) را انتخاب کنید تا لذت یک صبحانه اصیل فرانسوی را درک کنید .
  • بهترین کرپ های پاریسی را در وست کانتری گیرل (West Country Girl) می توانید تجربه کنید
  • هر چند ممکن است این فرصت را همه نداشته باشند ولی بهترین غذاها را می توانید با رزرو غذا از 3 تا 4 هفته قبل در رستوران سپتایم (Septime) میل کنید . در این رستروان از بهترین موارد و تازه ترین موارد اولیه برای پخت و پز استفاده می شود و طعم غذاهای خیلی خوشمزه ای دارد .
  • اگر در پاریس هوس خوردن صدف وحشی تازه دارید باید به رستوران ماری سلتس(Mary Celeste) بروید . با اینکه پاریس در کنار دریا نیست ولی صدف های پخته شده در این رستوران همیشه تازه اند .
  • اگر به دنبال کوچه و مکان متفاوت و سرگرم کننده می باشید بهتر است به محله بلویل و کوچه رو دنویز (Rue Dénoyez) سری بزنید . این کوچه به عنوان خیابان گالری هنر شهر پاریس شناخته می شود که مردم با اسپری بر روی دیوار ها و تمامی اشیا داخل این کوچه مانند سطل ، گلدان و … نقاشی های جالبی خلق کرده اند .
  • اگر موسیقی عاشقانه دوست دارید خیابان پونت افمر (Point Éphémère:) را از دست ندهید این خیابان در کنار کانال سنت مارتین می باشد و جوانان علاقمند زیادی در این مکان حضور دارند .
  • علاقمندان به موزه در پاریس از موزه دی ارسای (Musee d’Orsay) بازدید می کنند . همیشه صف زیادی از مسافران برای ورود به این موزه ایستاده اند ولی خود پاریسی ها بلیطشان را از کیوسک ها تهیه می کنند. پس بهتر است شما هم همین کار را بکنید .
  • هتل لوکس مولیتور (Molitor) بهترین راه لمس پاریس و داشتن حس حضور در پاریس می باشد. این هتل قبلا کاربری دیگری داشته ولی اکنون تبدیل به هتلی لوکس و با بهره مندی از یک استخر بزرگ و تمیز می باشد .
  • فروشگاه مورد علاقه پاریسی ها پرینتمپ (Printemps) می باشد. نه تنها می توانند خرید خود را انجام دهند که از بالای این فروشگاه زیبا می توانند ویوی زیبایی از شهر پاریس را هم ببینند .
  • سکره کویی (Sacre Coeur) شاید در درجه اول تنها یک کلیسا تاریخی باشد ولی مردم پاریس به دلیل نمای حیرت انگیز  غروب خورشید این مکان را خیلی دوست دارند .
  • برای علاقمندان به پیک نیک بی شک باغ لوکزامبورگ (Jardins du Luxembourg) بهترین مکان است. تعطیلات آخر هفته مردم پاریس به این مکان هجوم می آورند و  در علفزار های این باغ رویایی به گردش می پردازند .
  • پاریس ها دوست دارند در حاشیه کانال سنت مارتین (Canal St. Martin) وقت گذرانی و رفت و آمد کنند و از جاذبه های این کانال مدرن دیدن کنند .

پاریس ها مردم خونگرم و اهل خوشگذرانی هستند و وجود این همه نعمت در شهر پاریس نیز آنها را قانع نمی کند . همواره در همه مکان های پاریس مردم بومی خود پاریس را می توانید مشاهده نموده و فقط با داشتن کمی دانش زبان فرانسوی و با گفت و گو با مردمان این کشور از سایر تجربه های خود پاریسی ها برای داشتن یک سفر لذت بخش استفاده نمایید .

 

الی گشت

96/01/05

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.