شماره تماس : 23-88641720

پرتغال کمپین تبلیغاتی جذب توریست راه اندازی می کند

8637513-hq720-1200x480

پرتغال کمپین تبلیغاتی جذب توریست راه اندازی می کند 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ( شارا ) امروزه یکی از مسائل بسیار مورد توجه کشورهای  جهان برای رشد اقتصادی صنعت توریسم می باشد .  وزارتخانه ها  و بسیاری از قسمت های بخش های خصوصی از عمده ترین تلاش های خود را برای جذب توریست به هر  شیوه ممکن  در کشور خود قرار داده اند  و کمپین های تبلیغاتی جالب و زیادی هم برای این منظور راه اندازی  کرده اند .

با توجه به وجود انواع شبکه های اجتماعی  دست یافتن به انواع علاقمندان به گردشگری در تمامی نقاط دنیا کار چندان سختی نیست  و این وسیله ابزاری برای انواع کشور ها شده تا از طریق آن به علاقمندان به گردشگری دسترسی داشته باشند .  به عنوان مثال همین کشور ترکیه در همسایگی ما دارای رتبه دوم در  فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد  و توانسته با جذب طرفداران زیادی در انواع شبکه های اجتماعی  مانند شبکه های تریپ ادوایز ، یوتیوب ، توییتر  و … سالیانه توریست های زیادی را به کشور خود جذب نماید .

کشور پرتغال به عنوان دارنده یکی از غنی ترین  منابع طبیعی  و با حضور در مرکز اروپا اقدام به جذب توریست از طریق شبکه های اجتماعی با  روایت داستان های جالب و تاثیر گذار نموده است .

این کمپین تبلیغاتی از زبان  سه شخصیت مختلف روایت می وشد . مردی جوان ، زنی جوان و یک پیرمرد . شخصیت های متفاوت در این روایت ها همگی نقاط مشترکی را در ایده های خود دنبال می کنند :

این افراد از سکون خسته و مرتب در ذهن خود تکرار می کنند که یک جای کار می لنگد .

آنها بهترین راه را برای رهایی از سکون سفر می دانند  و اعتقاد می آورند که :

اگر شکست خوردید باید سفر کنید تا از یاد ببرید

اگر پیروز شدید باید سفر کنید تا جشن گرفته باشید

و اگر هم اتفاقی نیافتاده باید سفر کرد تا اتفاقی بیافتد .

تاثیر این عقیده این شخصیت ها بیننده را درگیر خود می کند  بدون اینکه متوجه باشد در پس زمینه این تصاویر بهشت گونه تصاویری زیبا از کشور پرتغال را دارد مشاهده می کند . در قسمتی مرد جوان می گوید به جای تماشای این همه زیبایی از پشت شیشه گوشی هوشمند خودتان بهتر است این زیبایی ها را از نزدیک لمس کنید

در پایان این کلیپ مدیران این کمپین از مخاطبانشان دعوت می کنند تا با هشتگ# cantskipus  در خصوص اینکه چرا نمی توان از دیدن پرتغال چشم پوشی کرد و چرا باید حتما به پرتغال سفر کرد  بحث کنند .

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران ( شارا )

96/03/10

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.