شماره تماس : 23-88641720

چگونه می توانیم ویزای طلایی یونان بگیریم؟

چگونه می توانیم اقامت طلایی یونان را بگیریم؟

اقامت طلایی یونان با سرمایه گذاری در یونان دریافت می شود. شما با خرید ملک در یونان و همچنین ثبت شرکت در این کشور می توانید اقامت طلایی کشور یونان را دریافت کنید.

روش ‌های سرمایه‌ گذاری زیادی در کشور یونان وجود دارند که هر یک از این روش ها به شما کمک می ‌کنند اقامت طلایی یونان را دریافت نمایید. توجه داشته باشید که برای استفاده از انواع روش های دریافت اقامت طلایی یونان باید بودجه تان و همچنین شرایط تان را مورد بررسی قرار دهید.

خرید ملک برای دریافت اقامت طلایی یونان

ویزای-طلایی-یونان- ساحل آفتاب

 یکی از بهترین روش های دریافت اقامت طلایی یونان خرید ملک در یونان می باشد. امروزه بسیاری از افراد جهت سرمایه‌ گذاری در کشور یونان اقدام به خرید ملک می نمایند. ملکی که می خواهید در کشور یونان خریداری کنید باید ارزش ۲۵۰ هزار یورو داشته باشد.

در صورتی که ارزش ملک خریداری شما کمتر از این میزان باشد نمی توانید اقامت طلایی کشور را دریافت نمایید. همچنین اگر تعداد ملک های زیادی را خریداری کرده اید ولی ارزش آنها به ۲۵۰ هزار یورو نرسیده است اقامت شما کسب نخواهد شد؛خرید ملک در کشور یونان به عنوان بهترین روش و امن ترین روش اقامت یونان شناخته می شود.

سرمایه گذاری در یونان برای دریافت اقامت طلایی یونان

 یکی دیگر از روش هایی که برای دریافت اقامت طلایی یونان می توانید مورد استفاده قرار دهید سرمایه گذاری کردن به ارزش ۴۰۰ هزار یورو در شرکت یونانی می باشد. شما می توانید در شرکتی که در کشور یونان به ثبت رسیده است حدود ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌ گذاری نمایید تا اقامت یونان را کسب کنید.

همچنین می توانید در اوراق قرضه دولتی یونان ۴۰۰ هزار یورو سرمایه‌ گذاری نمایید تا اقامت این کشور برایتان کسب شود. ۴۰۰ هزار یورو در اوراق و سهام شرکت هایی که در کشور یونان هستند سرمایه‌ گذاری نمایید تا در کمترین بازه زمانی اقامت کشور یونان را کسب کنید.

اجاره ملک برای دریافت اقامت طلایی یونان

یکی دیگر از شرایطی که مربوط به سرمایه ‌گذاری در کشور یونان می باشد تا شما اقامت طلایی یونان را کسب کنید اجاره ملک طی ده سال است. شما باید یک ملک مناسب را طی ۱۰ سال در کشور یونان اجاره کنید تا بتوانید اقامت این کشور را به دست بیاورید.

شرایطی که مربوط به اخذ اقامت طلایی یونان با اجاره ملک می باشد را بهتر است به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. ویزای طلایی به عنوان یکی از با ارزش ترین ویزای سرمایه گذاری در اتحادیه اروپا شناخته می‌ شود. اخذ ویزای طلایی از طریق سرمایه‌گذاری و اجاره ملک امکان پذیر خواهد بود. این ویزا برای شهروندانی که غیر اتحادیه اروپایی هستند مزیت های زیادی دارد.

سخن پایانی

 بسیاری از افراد اطلاعی درباره در مورد روش‌ های سرمایه‌ گذاری کشور یونان ندارند. اگر نمی دانید چگونه اقامت یونان را کسب کنید بهتر است که با کارشناسان حرفه‌ ای در این زمینه مشورت کنید. کارشناسانی که در شرکت ساحل آفتاب حضور دارند می توانند بهترین روش سرمایه گذاری در کشور یونان را به شما معرفی کنند.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
سرمایه گذاری مناسب ویزای طلایی
اقامت تمکن مالی یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.