شماره تماس : 23-88641720

دریافت اقامت یونان

دریافت اقامت یونان

هزاران نفر از سراسر جهان آرزوی دریافت اقامت یونان را دارند. یونان یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرت برای شهروندان کشورمان است که پس از 7 سال اقامت در یونان، می توانید برای اخذ شهروندی یونان درخواست دهید و برای دریافت شهروندی، متقاضیان باید ثابت کنند که با موفقیت در جامعه یونان ادغام شده اند، از نظر مالی مستقل هستند و زبان یونانی را می دانند.

دریافت اقامت یونان از روش های مختلفی امکان پذیر می باشد که وزارت امور خارجه یونان انواع مختلفی از ویزاها را برای ورود به این کشور ارائه می دهد. در این مقاله، بهترین روش ها را برای دریافت اقامت یونان مختصر بیان کرده ایم.

دریافت اقامت یونان از طریق تحصیل

اقامت تحصیلی یونان ساحل آفتاب

اجازه اقامت تحصیلی به افرادی اعطا می شود که توسط دانشگاه یونان پذیرفته شده اند لذا باید نامه پذیرش از دانشگاه خود را ارائه دهند، این اجازه اقامت همچنین به افرادی که در فعالیت های تحقیقاتی یا آموزش حرفه ای درگیر هستند و یا کار داوطلبانه انجام می دهند و در برنامه های ویژه شرکت می کنند اعطا می شود.

دریافت اقامت یونان از طریق کار

اگر ترجیح می دهید در یونان شغل پیدا کنید، نیاز به یک پیشنهاد شغلی به صورت قانونی از طرف یک کارفرمای یونانی دارید که شما را استخدام کند و باید بدانید که کارفرماها و شرکت های یونانی تنها در صورتی شما را استخدام می کنند که مهارت ها و تجربه خاصی داشته باشید که افراد محلی فاقد آن باشند (یعنی هیچ فرد یونانی و اروپایی واجد شرایط برای استخدام پیدا نشود.)

دریافت اقامت یونان از طریق تمکن مالی

اتباع کشورهای غیر اتحادیه اروپا و اعضای خانواده آنها که مایل به بازنشستگی یا اقامت بدون کار در یونان هستند، می توانند برای اجازه اقامت تمکن مالی یونان اقدام کنند. این اجازه اقامت تمکن مالی یونان برای افراد مستقل مالی که درآمد آنها در کشور محل اقامتشان، بیش از 2000 یورو در ماه است صادر می شود به این منظور باید صورت حساب بانکی ارائه دهند و برای افراد تحت تکفل خود این مبلغ افزایش می یابد که برای همسرتان 20 درصد اضافه می شود و 15 درصد هم برای هر فرزندی که شما را همراهی می کند.

دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری

دریافت اقامت یونان از طریق سرمایه گذاری یک اقامت 5 ساله است که به عنوان ویزای طلایی هم نیز شناخته می شود. برای دریافت اقامت یونان از این طریق می توانید:

  • یک خانه، آپارتمان، ساختمان تجاری یا قطعه زمین برای ساخت و ساز با حداقل مبلغ 250.000 یورو یا بالاتر خریداری کنید.
  • در یک شرکت ثبت شده یونانی حداقل 400.000 یورو سرمایه گذاری کنید.
  • در بانک یونانی حداقل 400.000 یورو سپرده گذاری کنید.
  • در اوراق قرضه دولتی یا شرکتی یونان حداقل000 یورو سرمایه گذاری انجام دهید.
  • امضای یک قرارداد اجاره 10 ساله با حداقل مبلغ اجاره 250.000 یورو برای اقامت یا اقامت توریستی

دریافت اقامت یونان از طریق تولد

هر کودکی که در کشور یونان متولد شده باشد واجد شرایط شهروندی یونان نیز خواهد بود البته در صورتی که یکی از والدین کودک شهروند یونانی باشد و اگر والدین کودک یونانی نباشند باید یکی از والدین بیش از 5 سال در یونان اقامت داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

حداقل-شرایط-مالی اقامت تمکن مالی یونان در سال 2022 ساحل آفتاب
اقامت طلایی یونان شرایط 2023
اخذ اقامت دائم یونان
اخذ اقامت یونان شرایط 2023
خرید ملک در کشور یونان
خرید ملک در یونان شرایط 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.