شماره تماس : 23-88641720

گلدن ویزا چیست؟ ویزای طلایی یا اقامت طلایی اسپانیا چیست؟

گلدن ویزا چیست؟ ویزای طلایی یا اقامت طلایی اسپانیا چیست؟

گلدن ویزای اسپانیا ( ویزای طلایی یا اقامت طلایی اسپانیا ) چیست؟ شاید این سوال به ذهن شما هم خطور کرده باشد. اگر به دنبال پاسخ جامع و واضحی برای این سوال می­گردید این مطلب برای شما نگارش شده.

اخذ اقامت طلایی اسپانیا یا گلدن ویزا اسپانیا امروزه مورد توجه بسیاری از متقاضیان مهاجرت به اروپا قرار گرفته است. از آنجایی که اسپانیا یکی از بهترین کشور های اتحادیه اروپا برای مهاجرت است متقاضیان اقامت طلایی اسپانیا روز به روز افزوده می­شوند. اما گلدن ویزا اسپانیا دقیقاً چیست؟ به چه کسانی اعطا می­شود و تا چه مدت زمانی اعتبار دارد؟

گلدن ویزا چیست؟

گلدن ویزای اسپانیا ساحل آفتاب

قوانین مربوط به گلدن ویزا و اقامت طلایی اسپانیا در سال 2013 توسط دولت اسپانیا به تصویب رسید. تصویب این قانون در پی مشکلات و بحران های اقتصادی شکل گرفت که اسپانیا با آن روبرو بود. گلدن ویزای اسانیا علاوه بر آنکه باعث می­شود سرمایه داران خارجی به دریافت اقامت اسپانیا تشویق شوند و سرمایه وارد کشور اسپانیا شود فرصت بسیار خوب و مطمئنی برای مهاجرت به یک کشور اروپایی برای متقاضیان است.

برای دریافت گلدن ویزا یا اقامت طلایی اسپانیا چه باید بکنیم؟

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد دریافت ویزای طلایی اسپانیا در پی سرمایه گذاری در این کشور صورت می­گیرد. این سرمایه گذاری می­تواند از طریق روش های مختلفی از جمله خرید ملک یا خرید سهام در یک شرکت اسپانیایی صورت بگیرد که در ادامه به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

  • خرید ملک: به مبلغ حداقل 500000 یورو
  • اوراق قرضه خزانه داری اسپانیا: 2000000 یورو
  • خرید سهام در شرکت اسپانیایی: 1000000 یورو
  • سرمایه گذاری در صندوق سرمایه گذاری: 1000000 یورو
  • سپرده بانکی در مؤسسات مالی اسپانیا: 1000000 یورو

بعد از سرمایه گذاری در یکی از موارد بالا سفارت اسپانیا ویزای طلایی اسپانیا را به شما اعطا می­کند. مدت اعتبار گلدن ویزا یا ویزای طلایی شما یک سال خواهد بود. طی یک سال اعتبار گلدن ویزای خود بایستی به اسپانیا مهاجرت کرده و این ویزا را با مجوز اقامت اسپانیایی مبادله کنید. این مجوز اقامت حدود 2 سال از اعتبار برخوردار خواهد بود. تا زمانی که سرمایه شما حفظ شود؛ می­توانید به صورت نامحدود مدت اعتبار مجوز اقامت خود را تمدید کنید.

اگر قصد زندگی دائمی در اسپانیا را ندارید باید هر زمان که مجوز اقامت شما نیاز به تمدید داشت به اسپانیا سفر کنید و اگر قصد شما اخذ اقامت دائم اسپانیا است، باید پس از 5 سال (که از هر سال آن 6 ماه را در اسپانیا گذرانده­اید) اقدام به کسب اقامت دائم اسپانیا کنید.

چرا گلدن ویزای اسپانیا؟

دریافت گلدن ویزای اسپانیا برای شما منفعت بسیار زیادی خواهد داشت. به طور کلی اخذ گلدن ویزا را می­توان سریعترین راه برای مهاجرت به اسپانیا دانست. با دریافت گلدن ویزا اجازه سفر به در 26 کشور منطقه شینگن را خواهید داشت. نیازی به حضور دائم شما در کشور اسپانیا وجود ندارد. همچنین با اجازه اقامت خود مجاز هستید در اسپانیا، تحصیل، کار و بازنشستگی کنید.

جمع بندی

بهتر است برای دریافت اقامت طلایی اسپانیا برای گرفتن بهترین نتیجه حتماً با افراد آگاه در این زمینه مشورت داشته باشید تا کارهای اقامت شما با سرعت بیشتری با مشاوره رایگان با کارشناسان شرکت ساحل آفتاب انجام شود.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
اخذ اقامت طلایی یونان در سال 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت طلایی پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اخذ اقامت طلایی اسپانیا در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.