شماره تماس : 23-88641720

آشنایی با بوداپست

1__hamgardi_0

آشنایی با بوداپست

بدون تردید بوداپست، پایتخت کشور مجارستان یکی از تاریخی ترین و زیبا ترین شهر های اروپایی است. شهری رویایی و مناسب عاشقان و دوست داران زیبایی. بوداپست در ارائه تجملات قیمت های ارزان تری دارد . بوداپست شهرت امروزه خود را به خروج از شرایط کمونیستی در سال 2004 وام دار است. از این سال به بعد بوداپست کمونیست را پشت سر گذاشت و به اتحادیه اروپا پیوست و امروزه در بین گردشگان به شکوه و زیبایی شهره است.

بوداپست مرکز هنر و معماری های دیدنی و همچنین مردم مهربان، شیک پوش و با محیطی رنگارنگ و زنده و تجملاتی است که قرار گرفتن در کنار رودخانه دانوب این شهر را بیشتر دیدنی می کند.

ساختمان های دیدنی و اسرار آمیز بوداپست می تواند تا ساعت ها شما را مشغول به خود بکند. مردم بوداپست بسیار مهمان نواز هستند و اغلب به زبان انگلیسی تسلط دارند.

برای سفر به بوداپست باید زمستان را انتخاب کرد.هر چند در زمان های دیگر هم بازدید از این شهر مزایای خود را دارد  ولی در زمستان قیمت ها بسیار ارزان تر است. هوا تقریبا سرد است و مناطر شهر بخصوص در روز های برفی دیدنی تر می شوند.البته در تابستان هم دمای هوا نهایتا به 26 درجه می رسد  که این هوا بخصوص برای ما ایرانی ها بسیار دلچسب است.  فصل اردیبهشت و شهریور را می توان بهترین فصل ها از نظر آب و هوایی برای سفر به بوداپست دانست.

در بوداپست بنا ها و معماری های دیدنی زیادی وجود دارد. باز مانده های دوران امپراطوری روم، ساختمان هایی با طراحی گوتیک و باروک و سازه های جدید و مدرن با هم ترکیبی فوق العاده را به وجود اورده اند.  بوداپست را با قدم زدن اگر بگردید از دیدنی های ان شگفت زدده خواهید شد. انواع کنسرت ها ، سالن های نمایش، نمایشگاه ها و موزه های هنری زیبا رد جای جای بوداپست و در همه فصول سال وجود دارند. در این شهر چشمه های اب گرم زیادی وجود دارد، قهوه خانه های مشهوری دارد و غذاهای اروپایی درجه یک و سنتی مجارستان به خوبی در همه جا وجود دارد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.