شماره تماس : 23-88641720

اجاره خانه در پرتغال

اجاره خانه در پرتغال

پرتغال یک مقصد محبوب برای مهاجران و یا دانشجویانی است که برای اقامت به این کشور مهاجرت می کنند. این ایده خوبی است که قبل از مهاجرت به پرتغال تحقیقات زیادی انجام دهید تا تصمیم بگیرید کدام مناطق را دوست دارید و چه اقامتی در دسترس است.

ممکن است بخواهید تصمیم بگیرید که آیا بهتر است در پرتغال ملک بخرید و یا اجاره کنید. اجاره ملک در پرتغال معمولا آسان تر از خرید است و به مدارک بسیار کمتری نیاز است علاوه بر این، املاک معمولاً مبله هستند، به این معنی که شما می توانید بلافاصله وارد خانه شوید.

هنگام” اجاره ملک در پرتغال”، باید چندین نکته را در نظر بگیرید. پس از انتخاب جایی که می خواهید زندگی کنید، باید به بودجه و فضای مورد نیاز خود توجه کنید. شهرها عمدتاً آپارتمان و خوابگاه دانشجویی ارائه می دهند. از سوی دیگر، اجاره خانه ها در شهرهای کوچکتر یا بیشتر در حومه شهر نیز امکان پذیر است. همچنین می توانید خانه هایی برای اجاره در حومه شهر پیدا کنید که معمولا ارزان تر از اجاره خانه در مرکز شهر می باشد.

برخی از مکان ها ممکن است بدون مبلمان باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تا حدی مبله باشند. اما به طور معمول شامل یک آشپزخانه تقریبا مجهز هستند.

اگر نمی‌توانید بهای اجاره یک ملک را کامل بپردازید، می‌توانید فضا را با یک هم آپارتمانی به اشتراک بگذارید. به ویژه این امر در شهرهای بزرگ مانند لیسبون و پورتو، رایج است.

پرتغال در مورد قراردادهای اجاره نسبتاً انعطاف پذیر است. اگر مطمئن نیستید که چه مدت در کشور می مانید و نمی خواهید به مدت معینی متعهد شوید، یک قرارداد بی پایان را انتخاب کنید. و بسته به آنچه در قرارداد آمده است، باید بین دو تا چهار ماه قبل از پایان قرارداد خود اگر تصمیم به تخلیه دارید، اخطار دهید. اگر صاحبخانه هم تصمیم به فسخ قرارداد داشته باشد، باید به شما اخطار شش ماهه یا حتی تا دو سال برای قراردادهای بی پایان بدهد.

برای اجاره خانه در پرتغال، به شماره مالی پرتغالی نیاز دارید. این یک شماره شناسایی مالیاتی است که به شما امکان می دهد تعدادی از وظایف رسمی را در کشور انجام دهید، از جمله پرداخت مالیات و تحصیل در پرتغال. اگر مقیم اتحادیه اروپا هستید، می توانید با مراجعه به اداره مالیات محلی با پاسپورت رسمی خود، برای شماره مالی خود درخواست دهید. ساکنان غیر اتحادیه اروپا باید از طریق یک نماینده قانونی یا مالی درخواست دهند.

طبیعی است که صاحبخانه‌ها از قبل اجاره دو ماهه را برای پوشش وثیقه شما و همچنین حداقل اجاره ماه اول را از قبل درخواست کنند. برخلاف سایر کشورهای اروپایی، پرتغال در مورد نگهداری و بازگرداندن سپرده شما توسط صاحبخانه، روند دقیقی ندارد. بنابراین، صاحبخانه شما احتمالاً سپرده شما را در حساب خود نگه می‌دارد، مگر اینکه یک حساب امانی ترتیب دهید تا سپرده را ایمن نگه دارد.

مناطق بسیار خوبی برای اجاره آپارتمان یا خانه در پرتغال وجود دارد، فقط مطمئن شوید که ابتدا تحقیقات خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که کاملاً برای نقل مکان آماده هستید. اکثر مهاجران شهرهای بزرگی مانند لیسبون و پورتو را انتخاب می کنند یا به سمت جنوب به سمت آلگاروه می روند.

برخی از مکان ها ممکن است بدون مبلمان باشند، در حالی که برخی دیگر ممکن است تا حدی مبله باشند. اما به طور معمول شامل یک آشپزخانه تقریبا مجهز هستند.

اگر نمی‌توانید بهای اجاره یک ملک را کامل بپردازید، می‌توانید فضا را با یک هم آپارتمانی به اشتراک بگذارید. به ویژه این امر در شهرهای بزرگ مانند لیسبون و پورتو، رایج است.

مکان های محبوب برای اجاره در پرتغال

اجاره خانه در لیسبون

لیسبون

این شهر یکی از گران ترین مناطق در کشور است و یافتن خانه با قیمت مناسب برای اجاره در لیسبون کار ساده ای نیست. قیمت ها در مرکز شهر سر به فلک کشیده است با میانگین قیمت اجاره کمی بیش از 13 یورو برای هر متر مربع در سال 2022. آپارتمان های یک خوابه می توانند از 700 یورو تا 1000 یورو یا بیشتر در ماه هزینه داشته باشند.

پورتو

این شهر زیبا در حال حاضر قیمت هر متر مربع حدود 10 یورو است.

براگا

براگا سومین شهر بزرگ پرتغال است که به خاطر پناهگاه های نمادین و میدان های جذابش شناخته شده است. مطالعه اخیر کمیسیون اروپا این شهر را یکی از شادترین شهرهای پرتغال می داند. با کمال تعجب، هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است، با قیمت ملک در حدود 7 یورو برای هر متر مربع در سال 2022.

آلگاروه

اجاره خانه در الگاروه

این منطقه دارای سواحل فوق العاده، استراحتگاه های گلف، و شهرهای ساحلی است، بسیاری از مردم در اینجا بازنشسته می شوند. قیمت ها می تواند به طور قابل توجهی بین شهرها متفاوت باشد، اما، به طور متوسط، هزینه اجاره حدود 10.50 یورو در هر متر مربع است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.