شماره تماس : 23-88641720

بازار ملک اسپانیا در سال 2017 نیز با رشد همراه خواهد بود

به گزارش ساحل آفتاب به نقل از  Property Wire

77 1بعد از زمزمه های خروج انگلستان از اتحادیه اروپا جذب سرمایه های خارجی در اسپانیا با رشد مضائف همراه شده و باعث افزایش قیمت ملک در این کشور گردیده است. بررسی کلی قیمت ملک در اسپانیا در سال 2016 روند مثبت را نشان می دهد و در حقیقت مبین سال مالی مثبت در صنعت ملک می باشد. همچنین قیمت املاک و مستغلات در نقاط مهم کشور اسپانیا روند افزایشی داشته است.

براساس  تحقیق بنیاد Lucas fox در 12 ماه سال 2016 نقطه عطف قیمت ها در بازار اسپانیا محسوب می شود و براساس گفته های مدیر این بنیاد املاک در نقاط مهم این کشور نظیر بارسلونا، مادرید و مالاگا با رشد مطلوبی همراه بوده است.

به گفته وی، رشد اقتصادی در اسپانیا، هزینه های سرمایه گذاری پایین، پتانسیل بالای بازگشت اجاره بر خرید و ارزش افزوده سرمایه باعث ابقای فروش ملک در سال های آتی خواهد شد.

با خروج و اجرایی شدن برنامه های استقلال انگلستان از اتحادیه اروپا، اسپانیا با افزایش ورود سرمایه های خارجی خصوصاً از کشورهای غیر اروپایی رو به رو شده است و این افراد به دنبال خرید املاک در شهرهای بارسلون ، مالاگا و مادرید هستند.

براساس این تحقیقات بالاترین تقاضا برای خرید ملک در شهر بارسلون از آمریکای شمالی، خاورمیانه و شرق آسیا بوده است.

همچنین در مورد  منطقه ماربیا( مالاگا) نیز می توان اظهار کرد، با توجه به رویکرد مثبت سازندگان این منطقه به خریداران خارجی، رقابت روز افزون یبین این شرکت ها به وقوع پیوسته که خود باعث ایجاد بازار رقابتی و شرایط خرید متفاوت براساس بودجه خریداران شده است.

براساس اظهارات آقای ریچارد اشپیگل از اعضای بلند پایه بخش تحقیقات استراتژیک املاک و مستغلات اسپانیا از شرکت portal kyero ، رشد فروش  املاک در سال 2016 از مرز 15% گذشته و همچنان با شاخص مثبت همراه خواهد بود.

به گفته وی بازار املاک اسپانیا دارای 2 مزیت اساسی می باشد.

اول: با توجه به جمیع شرایط اقتصادی، توریستی فرهنگی و سیاسی و … با روند مثبت همراه خواهد بود.

دوم: رویکرد فروش املاک به سرمایه گذاران خارجی در اسپانیا بسیار مثبت ارزیابی می شود تا آنجا که 25% از کل حجم فعالیت های ملکی اعم از خرید، فروش، اجاره و یا سرمایه گذاری  در پروژه ها مربوط به خریداران خارجی ( خارج از منطقه اروپا) می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.