شماره تماس : 23-88641720

تور ترکیبی نوروزی به کشور ها ایتالیا ، فرانسه ، یونان

14

تور ترکیبی نوروزی به کشور ها ایتالیا ، فرانسه ، یونان

تعطیلات دو هفته ای نوروز همیشه بهترین فرصت است تا با رفتن به سفر بار خستگی یکسال کار و زحمت را بر روی زمین گذاشته و تجدید نیرو و روحیه کنیم بخصوص اگر سفری که قصد رفتن به آن را دارید یک سفر منحصر به فرد و در خور توجه بوده و بتواند تجارب و خاطرات زیادی برای شما به همراه داشته باشد .

سفر به اروپا نیز همیشه یک سفر وسوسه انگیز و رویایی است و بدون تردید به هر کدام از مقاصد اروپایی که سفر کیند همواره از آن سفر لذت خواهید برد .  حتی قیمت های بالای تور های نوروزی در ایام نوروز هم نمی تواند وسوسه و شوق سفر به اروپا را از ذهن دور کند  بخصوص اگر قرار باشد تا سفری ترکیبی به چند کشور اروپایی داشته باشید .

سیاحتگران ساحل آفتاب همیشه برای علاقمندان به مسافرت های اروپایی پیشنهادات جالب و  با شرایطی عالی دارد . اگر قصد مسافرت به اروپا را دارید قبل از اینکه تصمیم خود را نهایی نمایید بهتر است در خصوص تور ترکیبی اروپایی این موسسه شامل سفر  به سه کشور بی نظیر ایتالیا ، فرانسه و یونان بیشتر آشنا شوید . در این تور دو هفته ای به شهره ای زیبای این کشور ها با هم سفری کوتاه و خاطره انگیزه خواهیم داشت .برای شناخت بیشتر این شهر ها با ما همراه باشید

روم ایتالیا

بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر ایتالیا شهر فوق العاده زیبا و ابدی روم است . این شهر در منطقه مرکزی غرب شبه جزیره ایتالیا قرار دارد . روم روزگاری به عنوان پایتخت جهان و قلب امپراطوری عظیم و قدرتمند روم محسوب می شد. این شهر بیش از 2500 سال قدمت دارد و جاذبه های تاریخی و گردشگری بی شمار و تاریخی آن تایید کننده این گفته است .

از جمله بنا ها و موزه های تاریخی روم می توان به میدان گلادیاتورها  و پانتئون اشاره نمود  که همین بناها این شهر را پر طرفدار ترین مقصد گردشگری توریستی در این کشور کرده است . در سال 2007 شهر روم در جایگاه 11 پر بازدید ترین شهر های دنیا قرار گرفت .

پاریس فرانسه

فرانسه همیشه از معروف ترین مقاصد گردشگری در دنیا بوده و هر ساله میلیون ها گردشگر تنها از شهر پاریس این کشور بازدید می کنند . این شهر نه تنها پایتخت کشور فرانسه است که به پایتخت و مرکز نور و مد هم شناخته می شود .  مردم این شهر از قبیله پاریسی هستند و نام این شهر وام دار همین قبیله است . از جذابیت های این شهر  این است که از سال 1860 تا به امروز بیشتر مناطق آن دست نخورده باقی مانده .

پاریس از معروف ترین شهر های  تجاری و فرهنگی دنیا است  تا حدی که بر روی سیاست ، رسانه ها ، مد  و علم و هنر بسیار تاثیر گذار است .  بزرگی و عظمت این شهر زیاد است ولی به همین اندازه هم مناطق دیدنی و گردشگری در دل خود جای داده است . 45 میلیون نفر بازدید کننده رقمی است که هر ساله به این شهر سفر می کنند . مهم ترین  موضوع اینکه بهترین زمان مسافرت به این شهر زیبا دقیقا همان ایام عید و بهار می باشد که این شهر آفتابی است .

آتن یونان

شهر تاج یا همان آتن  بزرگترین و معروف ترین شهر یونان است که محل تولد یونان کلاسیکو تمدن غربی هم شناخته می شود . این شهر یکی از کهن ترین شهر های دنیای کنونی با بیش از 3400 سال قدمت و تاریخچه می باشد . پشتوانه فلسفی وهنر این شهر را از داستان ها و تاریخ های سایر کشور ها نیز می توان استنباط کرد و همین موضوع باعث شده که این شهر امروزه به عنوان مرکزی برای هنر و آموزش و فلسفه باشد .

آتن مدرن و امروزی بیشتر مرکز اقتصاد ، صنعت ، سیاست و فرهنگ یونان است و در زمره شهره ای آلفا و درجه یک دنیا شناخته می شود . میراث غنی و تاریخی بر جای مانده یونان باستان را به خوبی می توان در تمامی نقاط  این شهر لمس کرد . بیشترین سبک معماری به کار رفته در ساختمان های قدیمی این شهر به سبک رومی و بیزانسی می باشد . آب و هوای نیمه گرمسیری مدیرترانه ای دارد و به دلیل جاذبه های گردشگری و انواع موزه ها و گالری ها به عنوان یکی از مقاصد پر گردشگر دنیا شناخته می شود .

ما در نوروز به این سه شهر سفر خواهیم کرد  و تمامی جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهرها را به همراه کارشناسان این موسسه تجربه خواهید کرد . برای رزرو تور و یا بررسی و اطلاع از سایر برنامه های گردشگری سیاحتگران ساحل آفتاب همین امروز با کارشناسان و متخصصین سیاحتگران ساحل آفتاب تماس بگیرید .

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.