شماره تماس : 23-88641720

جالب ترین خانه های درختی جهان-3

جالب ترین خانه های درختی که می توانید در سراسر جهان اجاره کنید 3

خانه درختی 2

  1. Port Elizabeth – آفریقای جنوبی

این خانه درختی در نزدیکی بندر الیزابت واقع شده است و دارای 2 اتاق خواب می باشد. طراحی این خانه مدرن می باشد و تمام امکانات یک خانه مدرن را نظیر وای فای، آشپزخانه و گریل دارا می باشد. این خانه در یک مزرعه قرار گرفته که تعداد زیادی پرنده در آن در حال زندگی کردن می باشند و مهمانان می توانند از تماشا و غذا دادن به پرندگان ها لذت ببرند. این خانه برای اقامت خانواده های کم تر از 4 نفر مناسب می باشد. از امکاناتی که مهمانان این خانه می توانند از آن بهره ببرند می توان به استخری که در مزرعه قرار گرفته و ساحل در نزدیکی این خانه اشاره کرد. ساحل Sardinia Bay فقط 8 دقیقه با این منطقه فاصله دارد و یکی از مکان های محبوب قواصان می باشد. هزینه اقامت برای هر شب در این خانه حدود 100 دلار می باشد.

  1. Catskills – نیویورک

این خانه درختی در شهر Willow واقع شده است. این شهر حدود 2 ساعت و نیم با منطقه منهتن شهر نیویورک فاصله دارد. طراحی این خانه بسیار منحصر به فرد می باشد و شما را تحت تاثیر قرار خواهد دارد. تعداد پنجره های آن قابل شمارش نیست و باعث دیده شدن مناظر زیبای منطقه شامل یک دریاچه کوچک و جنگل می شود. این خانه مناسب برای سفر های کوتاه و دوری از فضای شهر می باشد. دسترسی به تمام خانه های درختی با استفاده از پله یا نردبان می باشد. اتاق خواب های این خانه در یک طبقه دیگر قرار گرفته که برای دسترسی به آن ها باید از یک نردبان بالا بروید. هزینه اقامت برای هر شب در این خانه 350 دلار می باشد.

  1. دالاس – تگزاس

این خانه درختی در بالای یک نهر قرار گرفته و درخت های ژاپنی maple اطراف آن را احاطه کرده اند. این خانه دارای دو اتاق خواب می باشد و در یک منطقه شهری قرار گرفته است اما به دلیلی موقعیت زیبای آن هیچ گاه متوجه نخواهید شد که در میان شلوغی های شهر اقامت دارید. برای طراحی این خانه از سبک دکوراسیون داخلی سنتی ایالت تگزاس الهام گرفته شده است. این خانه در نزدیکی دریاچه  White Rock Lake قرار گرفته که یکی از مکان های محبوب گردشگری این منطقه می باشد. هزینه اقامت برای هر شب در این خانه درختی حدود 245 دلار می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.