شماره تماس : 23-88641720

خرید مغازه در پرتغال

خرید مغازه در پرتغال

برای خرید املاک تجاری در کشور پرتغال هیچ نوع محدودیتی وجود ندارد و یکی از رایج ترین نوع خرید ملک تجاری در پرتغال، خرید مغازه می باشد. شما می توانید با خرید مغازه به قیمت حداقل 500 هزار یورو، ویزای طلایی و اقامت این کشور را دریافت کنید. تحت معیارهای خاصی می توانید با مبلغ کمتر از 500 هزار یورو ویزای طلایی این کشور را دریافت کنید مانند:

  • خرید مغازه با حداقل 400.000 یورو در مناطق کم تراکم
  • خریداری مغازه با حداقل 350.000 یورو که بیش از 30 سال قدمت دارد.
  • با حداقل 280 هزار یورو در صورت خرید مغازه با بیش از 30 سال قدمت، مشروط به کارهای نوسازی تایید شده و در منطقه کم تراکم تعیین شده.
خرید مغازه در پرتغال

امروزه تمام شهرهای پرتغال یک فرصت تجاری عالی می باشد با این حال، برخی از شهرها به عنوان مرکز مدرنیته و چشم انداز برجسته برای”خرید مغازه” و راه اندازی کسب و کار می باشند. از جمله:

Lisbon

لیسبون بزرگترین شهر پرتغال است که پایتخت و مرکز تجاری، توریستی و فرهنگی این کشور می باشد. این شهر یکی از قدیمی ترین شهرهای اروپا است که در سواحل مرکزی پرتغال قرار دارد.

با زندگی در لیسبون، به انواع مشاغل دسترسی دارید. این پایتخت اروپایی استانداردهای بالایی دارد و هر کسب و کاری را در اینجا خواهید یافت و بهترین مکان برای شروع یک تجارت جدید نیز می باشد. البته هزینه ها در این شهر بالاتر از شهرهای دیگر می باشد. میانگین دستمزد 1669 یورو، و قیمت املاک تجاری 4,993 € یورو در هر متر مربع است.

Porto

پورتو به عنوان بازوی قوی صنعت پرتغال شناخته می شود و دارای گردشگری قوی، در بیشتر مواقع سال می باشد. جمعیت مهاجران در این شهر، هر روز بیشتر می‌شود و برخلاف لیسبون، قیمت‌های معقول ‌تری را ارائه می‌دهد. میانگین دستمزد 1417 یورو، و قیمت املاک تجاری 3010 یورو در هر متر مربع است.

خرید مغازه در پورتو ساحل آفتاب

Cascais

 یکی از گران ترین شهرها برای زندگی اما معتبرترین شهر پرتغال، کاسکایس است که تنها 30 کیلومتر با مرکز لیسبون فاصله دارد. در اینجا، افراد ثروتمند و مشهور در امتداد ساحل دریا قدم می زنند، و به دلیل ساکنان خارجی که دارد، شهر رو به رشدی محسوب می شود. میانگین دستمزد 1216 یورو، قیمت هر متر مربع ملک تجاری 3,835 € می باشد.

Vila Nova de Gaia

ویلا نوا د گایا خواهر کوچکتر شهر پورتو، شهری در حال رشد است تا به چیزی بیش از این تبدیل شود. این شهر در کرانه جنوبی رودخانه دورو، روبروی پورتو قرار دارد و بسیار ارزان تر است اما با همان پتانسیل. علاوه بر این، بسیاری از صنایع در این منطقه وجود دارد. میانگین دستمزد 1,157 یورو، قیمت هر متر مربع ملک تجاری 1,782 €.

Coimbra

کویمبرا یکی از مهم ترین شهرهای پرتغال است که در مرکز این کشور قرار دارد. این شهر یکی از مهدهای فرهنگ پرتغال است و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های پرتغال و اروپا را در خود جای داده است. اگر می‌خواهید در یک کسب ‌وکار در شهری ساکت‌ اما با تمام زیرساخت‌ها و نزدیک به ساحل نقره‌ای، سرمایه‌گذاری کنید، این شهر ارزش آن را دارد. میانگین دستمزد 1182 یورو، قیمت هر متر مربع ملک تجاری 1,599 €.

خرید مغازه در Coimbra ساحل آفتاب

 براگا یکی از مهم ترین شهرهای شمال پرتغال است. در سال های اخیر به طور ناگهانی مملو از مهاجران شده است و محیطی مطلوب برای مشاغل در هر اندازه و زمینه ای می باشد. میانگین دستمزد 1,146 یورو، و قیمت هر متر مربع ملک تجاری 1,368 €

Sintra

سینترا یکی از زیباترین، مشهورترین مقاصد گردشگری در تمام پرتغال است. دهکده های کوچک  اطراف آن، پر از جاذبه های قرون وسطایی است و حتی خانه های افراد بین المللی مشهور ، ثابت می کند که مکانی عالی برای شروع یک تجارت است خصوصا مشاغلی که به گردشگری مربوط می شود مانند رستوران ها، هتل ها و غیره. علاوه بر این، سینترا تنها 30 کیلومتر با لیسبون و 15 کیلومتر از کاسکایس فاصله دارد. میانگین دستمزد 1221 یورو، قیمت املاک تجاری در هر متر مربع 1,869 € است.

Faro

بزرگترین شهر در منطقه توریستی آلگاروه که بهترین شهر در منطقه جنوب پرتغال برای راه اندازی یک تجارت است. کارگران در فارو بالاترین میانگین دستمزد را در آلگاروه دارند و همچنین بیشترین قدرت خرید را دارند. میانگین دستمزد 1170 یورو، قیمت املاک تجاری در هر متر مربع 2,129 €.

Leiria

شهر لیریا در مرکز پرتغال و منطقه داخلی بیرا می باشد، لیریا شهری با بیشترین پتانسیل برای موفقیت تجاری، به ویژه در بخش صنایع و بازرگانی است. میانگین دستمزد 1126 یورو، قیمت هر متر مربع ملک تجاری 1.105 یورو است.

Funchal

فونچال، پایتخت باشکوه مجمع الجزایر مادیرا، یکی از بهترین شهرها برای راه اندازی کسب و کار در پرتغال است. علاوه بر این که شرکت‌ها و مشاغل در جزایر پرتغال از پرداخت مالیات کمتر بهره می‌برند، فونچال نه تنها شهری است که کسب و کارها می توانند در آن رونق بگیرند، بلکه از سال 2022 یکی از شهرهای واجد شرایط برای اخذ ویزای طلایی می باشد که سرمایه گذاران خارجی املاک و مستغلات می توانند ویزای طلایی خود را تضمین کنند. میانگین دستمزد 1172 یورو، و قیمت املاک تجاری در هر متر مربع 2,075 € .

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.