شماره تماس : 23-88641720

خرید ملک در لیسبون

خرید ملک در لیسبون

لیسبون پایتخت پرتغال، یکی از زیباترین شهرهای جهان است که سنت را با مدرنیته ترکیب می کند. لیسبون با زیرساخت‌های عالی، دسترسی آسان و سواحل شگفت‌انگیز مکان مناسبی برای لذت بردن از زندگی است. در لیسبون، می‌توانید مناطق و محله‌ های را پیدا ‌کنید که مناسب شما باشد، از هنری گرفته تا شیک، یا از مقرون به صرفه گرفته تا مجلل و لوکس.

اتباع غیر اتحادیه اروپا اگر ملکی به ارزش حداقل 500.000 یورو خریداری کنند، واجد شرایط دریافت ویزای طلایی پرتغال خواهند بود که به طور خودکار به آنها این حق را می دهد که مقیم پرتغال باشند. فقط تنها مسئله ی قابل توجه این است که دولت پرتغال مقررات جدیدی در مورد ویزای طلایی پرتغال وضع کرده است. بر اساس قانون جدید، مناطق “واجد شرایط” برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات در پرتغال محدود شده است. قانون جدید بیان می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های مسکونی فقط در مناطق داخلی کشور قابل خریداری است و مکان‌های ساحلی مانند لیسبون، پورتو و بخش‌هایی از آلگاروه دیگر واجد شرایط نیستند. البته، سرمایه گذاری در املاک تجاری هنوز در هر بخشی از پرتغال واجد شرایط خواهد بود یعنی در مورد املاک و مستغلات اختصاص داده شده به حوزه تجاری (فروشگاه ها و ادارات) این محدودیت ها اعمال نمی شود.

 این تغییرات به علت گسترش یکنواخت سرمایه گذاری خارجی به تمام نقاط کشور پرتغال می باشد. با این حال اگر به دنبال مشاوره تخصصی برای “خرید ملک در لیسبون”پرتغال هستید، می توانید با متخصصین ما مشورت کنید تا یک برنامه شخصی برای خرید ملک در پرتغال را به شما ارائه دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های سرمایه گذاری خود حتی املاک مسکونی، می توانید با ما تماس بگیرید.

خرید ملک در موراریا

محبوب ترین مناطق و محله ها برای خرید ملک در خارج از مرکز شهر لیسبون عبارتند از:

سه تا از گران ترین مناطق برای خرید ملک در لیسبون عبارتند از سانتو آنتونیو، آونیدا دا لیبرداد و مناطق مجاور آن، همچنین منطقه سانتا ماریا مایور(Santa Maria Maior)، این مناطق به عنوان مرکز شهر لیسبون شناخته می شوند .

هزینه ملک در محله‌های بایکسا و چیادو (Baixa and Chiado) که در منطقه سانتا مایا مایوراست به طور متوسط 6145 یورو در هر متر مربع است.

Liberdade Avenida da  گرانترین خیابان در لیسبون و پرتغال می باشد که ساختمان‌هایی دارد که قدمت آن به قرن نوزدهم بازمی‌گردد. آپارتمان‌ها و پنت‌هاوس‌ها در اینجا با قیمتی بین 9000 یورو به ازای هر متر مربع و 12000 یورو در متر مربع هستند.

خرید ملک در کاسکای

آلفاما هم یکی از سه منطقه تاریخی لیسبون است آلفاما غرق در فرهنگ قدیمی است. میانگین قیمت در آلفاما و موراریا (Mouraria) در محله سانتا ماریا مایور(Santa Maria Maior) 6145 یورو به ازای هر متر مربع است

املاک اصلی در Avenidas Novas از 6000 یورو به ازای هر متر مربع تا 10000 یورو در هر متر مربع است که در مجاورت خیابان اصلی Avenida da Liberdade قرار دارد.

املاک در کاسکای ((Cascais که یک انتخاب محبوب برای مهاجرانی است که به دنبال سرمایه گذاری در ملک در لیسبون هستند، اگرچه با ماشین 30 دقیقه از لیسبون فاصله دارد، اما همچنان جایگزین خوبی برای لیسبون است زیرا 30 کیلومتر خط ساحلی دارد. میانگین قیمت ملک در کاسکای بین 6328 یورو تا 7232 یورو در هر متر مربع است.

املاک در استوریل (Estoril) که یک شهر ساحلی آرام در غرب لیسبون است. Estoril سطح بالایی از سرمایه گذاری خارجی در ملک به ویژه مهاجران با یک خانواده را جذب کرده است. و دارای یک محیط امن، زیرساخت و سیستم حمل و نقل خوب است.

املاک در کاسکای ( (Cascais و Estoril)) لوکس ترین املاک را برای خریداران احتمالی ارائه می دهند بدون شک جایی هستند که قلب لوکس واقعی پرتغال در حال تپیدن است. برای خانواده ها، این منطقه بسیار خوبی است، زیرا مدارس بین المللی بسیار خوبی در نزدیکی آن وجود دارد.

قیمت ملک در لاپا و سانتوس (هر دو در محله استرلا) به طور متوسط 5670 یورو در هر متر مربع هزینه دارد.

قیمت ملک در محله Bairro Alto)) به طور متوسط 6825 یورو در هر متر مربع است.

قیمت ملک در مارویلا در حال حاضر از 4000 یورو تا 6000 یورو در هر متر مربع است که برای لیسبون بسیار رقابتی است.

در حالی که ملک در گراسا یا گراچا (در محله سائو ویسنته) اندکی ارزان تر و 4514 یورو در هر متر مربع است.

از آنجایی که قیمت ملک در لیسبون به طور فزاینده ای گران تر می شود، بسیاری از مردم به دنبال یافتن مناطق ارزان‌تر و دورتر از لیسبون هستند. مانند بخش‌های بیتو، اولیوایس، بنفیکا، مارویلا، کامپولید، کارنید، آلکانتارا، آجودا، آریرو و سائو ویسنته کمترین قیمت‌ها را در لیسبون ثبت کردند.

اما ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین مکان برای خرید ملک در منطقه لیسبون Cadaval با قیمت 763 یورو در متر مربع است.

خرید ملک در باریو آلتو

منطقه یا محله

قیمت هر متر مربع به یورو /m2

سانتو آنتونیو (Santo António)

6.501

میسریکوردیا (Misericórdia)

6338

Parque das Nações

5624

بلم (Belém)

5324

استرلا (Estrela)

5113

آلوالاده (Alvalade)

4925

آلکانترا (Alcântara)

4653

آریرو (Areeiro)

4430

آرویوس (Arroios)

4213

سائو ویسنته (São Vicente)

4141

کامپولید (Campolide)

4089

مارویلا (Marvila)

3983

آجودا (Ajuda)

3871

کارنید (Carnide)

3829

پنها د فرانسا (Penha de França)

3687

لومیار (Lumiar)

3675

بیتو (Beato)

3342

بنفیکا (Benfica)

3159

سانتاکلارا (Santa Clara)

2543

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 3 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.