شماره تماس : 23-88641720

خرید ویلا در پرتغال

خرید ویلا در پرتغال

ویلا یک سازه بزرگ و مجزا است که زمین وسیعی در اطراف آن قرار دارد، بسیار مجلل است و اغلب دارای امکاناتی مانند استخر و باغ می باشد. چیزی که یک ویلا را متمایز می کند، امکانات رفاهی و خلوت آن است.

ویلاهای امروزی بیشتر در حومه شهرها یافت می شوند تا مراکز شهری، به این معنی که شما می توانید از آرامش کامل لذت ببرید.

ویلاها اغلب از نظر طراحی مدرن، دو طبقه هستند و جدیدترین سبک زندگی مجلل را ارائه می دهند، ویلاها تمام آنچه برای یک زندگی راحت لازم است را دارد. اگر توانایی خرید ویلا را دارید، می توانید از یک زندگی مجلل لذت ببرید.

در پرتغال انواع مختلفی از ویلاها با طیف وسیعی از قیمت ها در سراسر پرتغال موجود است که اغلب در محیطی آرام یا بسیار نزدیک به دریا قرار دارند. فقط اولین قدم این است که بودجه و سبک زندگی خود را ارزیابی کنید.

مبلغ ویلا در پرتغال به شدت، بسته به امکانات و متراژ، همچنین جایی که برای خرید ملک در پرتغال انتخاب می کنید متفاوت است.

ارزان ترین مکان ها برای خرید ویلا در پرتغال پناکوا، در ناحیه کویمبرا است که به طور متوسط ​​428 یورو در متر مربع می باشد یا مورتاگوا در منطقه ویسو با قیمت 447 یورو در هر متر مربع و نیسا در منطقه پورتلگره، با قیمت 467 یورو در هر متر مربع می باشد. همچنین در آزور و مادیرا قیمت ها مناسب است. در حالیکه گرانترین ویلاها در لیسبون قرار دارد. از نظر قیمت، ویلاهای لیسبون از حدود 500000 یورو شروع می شوند. با این حال، بسته به اندازه، موقعیت و امکانات ملک، قیمت ها می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

معمولا ویلاهایی که در مناطق ساحلی واقع شده اند و یا مشرف به دریا هستند گرانترمی باشند. اغلب یک ویلای لوکس در ساحل، حداقل 1,000,000 یورو ارزش دارد. این ویلاها با نزدیکی به ساحل و چشم اندازهای خیره کننده از اقیانوس اطلس، مطمئناً سال ها لذت را برای شما به ارمغان می آورند. لیسبون دارای طیف وسیعی از ویلاها در حومه شهر و یا مناطق مرکزی، از املاک سنتی پرتغالی گرفته تا اقامتگاه‌های مدرن با آخرین امکانات رفاهی است.

خرید-ویلا-در-پرتغال

میانگین قیمت هر متر مربع ویلا درمناطق مختلف لیسبون مانند: (Baixa and Chiado) بایشا و چیادو 7.785 یورو است یا در لاپا و سانتوس (Lapa and Santos) 5.937 یورو ، آلفاما 5.937 یورو، و Campo de Ourique 5.201 یورو می باشد.

مناطق ریبرا، میراگایا و بایشا (Ribeira, Miragaia and Baixa) در شهر پورتو 4.541 یورو در هر متر مربع می باشد.

قیمت هر متر مربع ویلا در منطقه پورتیمائو (Portimão) در آلگاروه 2.557 یورو است. البته در پورتیمائو قیمت ویلاهای بسیار پرطرفدار به بیش از 3400 یورو در هر متر مربع هم می رسد.

یا در شهر کاسکایس (Cascais)، قیمت ویلا در  کاسکایس و استوریل 4.718 یورو همچنین قیمت ویلا در منطقه Carcavelos and Parede ،3.803 یورو می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر طبق آخرین و به روزترین اطلاعات، می توانید وب سایت و یا صفحات شرکت ساحل آفتاب را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، همچنین برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.