شماره تماس : 23-88641720

سواحل زیبای کشور یونان

یونان

سواحل زیبای کشور یونان

کشور یونان را می‌توان مهد تمدن جهان نامید، کشوری که خاستگاه تفکر و فلسفه بوده است و با تاریخی غنی ، بر سر کشوران جهان چون تاجی برتر نشسته‌ است. اگر تا به امروز قانع نشده‌اید که وسایلتان را جمع و به سمت یونان و جزایر زیبای آن حرکت کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا این مقاله را بخوانید.

بدون شک سواحل یونان در بین 10 ساحل برتر اروپا و به طور کلی جهان قرار دارد. هر جزیره ویژگی‌های خاص خود را دارد و توصیه می شود تا آنجا که می‌توانید آن‌ها را ببینید. دریای برخی جزایر به رنگ آبی درخشان است در حالی که برخی دیگر فیروزه‌ای هستند. ممکن است شما از یک ساحل شنی به یک ساحل مملو از سنگ ریزه و صدف بروید. توصیه ما این است که جسارت داشته باشید و از مکان‌های جدیدی که خارج از آنچه توریست‌ها می‌ بینند را بازدید کنید. از محلی ‌ها در رابطه با ساحل ‌های مورد علاقه ‌شان سوال بپرسید، آن‌ ها مکان‌ های خاصی که کمتر تبلیغ می‌شوند را به شما معرفی می‌کنند.

یونان فوق العاده است چرا که شما می‌توانید کوه‌ های سخت، درختان زیتون، سواحل بی‌ نظیر و تپه‌ هایی با خانه‌های سفید را ببینید. گستردگی چشم‌اندازهای یونان بسیار زیاد است و از شهرهای باستانی و در عین حال بین‌المللی (آتن، تسالونیکی، هراکلیون) تا زمین‌های کشاورزی پهناور پر از درختان زیتون و انجیر تا جزایری با خانه‌هایی به رنگ سفید که بر روی تپه‌ها به سمت دریای آبی قرار گرفته، گسترده شده است.

سانتورینی، میلوس، رودس، میکونوس و کرت همگی جزایری هستند که در آن‌ها شما این احساس را خواهید داشت که خارج از این جهان هستید و مناظری را می ‌بینید که تنها با سفر به یونان آن‌ ها را می‌ یابید. مشهورترین جزایر کشور یونان، سانتورینی و میکونوس است اما ما شما را به یک کار غیر معقول دعوت می‌کنیم؛  جزایر دیگری نیز هستند که بسیار زیبا هستند اما به دلیل تبلیغات محدود، کمتر توریستی‌اند. جزیره کارپاتوس که میان کرت و رودس قرار دارد یکی از این جزایر ناشناخته می باشد. پرواز از آتن به کارپاتوس (یکی از جنوبی‌ترین قسمت‌ های یونان) کمتر از یک ساعت زمان می‌ برد، شما از سفر به این جزیره ‌ی کمتر شناخته شده هیچ ‌گاه پشیمان نمی‌ شوید، مطمئن باشید!

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.