شماره تماس : 23-88641720

شب ایرانی در نمایشگاه فیتور برگزار شد

فیتور

شب ایرانی با حضور مقامات و مسئولین ایرانی و اسپانیایی در حاشیه سی و هفتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا (فیتور) برگزار شد.

به گزارش ساحل آفتاب به نقل از سایت رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، »، پروفسور «گوستاوو مورالس»، ایران شناس شهیر اسپانیایی، «دانیلو اوتلو»، مدیر شرکت بین المللی گردشگری اسکال و «میگل نیئتو» نماینده وزارت توریسم اسپانیا برگزار شد.

«محمد حسن فدایی فرد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا، در این مراسم طی سخنانی  ضمن پاسداشت مقام شهدای حادثه ساختمان پلاسکو، از حضور قوی و متفاوت ایران در نمایشگاه فیتور امسال قدردانی کرد.

پروفسور «گوستاوو مورالس» ایران شناس شهیر اسپانیایی، نیز در این مراسم که با هدف معرفی جاذبه های فرهنگی و میراثی کشورمان برگزار شد، گفت: مطالعه سیر تاریخی و تمدنی ایران نشان می دهد ایرانیان همواره بر محیط پیرامون و حتی دشمنانشان اثرگذار بوده اند .

«میگل نیئتو» نماینده وزارت توریسم اسپانیا ، سخنران دیگر این مراسم بود که ضمن تقدیر از حضور ایران در نمایشگاه فیتور ، اسپانیا را در رابطه با توسعه روابط گردشگری به ایران مصمم خواند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.