شماره تماس : 23-88641720

ویزای طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه

ویزای طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه

اقامت طلایی پرتغال یک طرح اقامت از طریق سرمایه گذاری فوق العاده است. این به شهروندان غیر اتحادیه اروپا حق اقامت در پرتغال را در ازای سرمایه گذاری در این کشور می‌دهد. این برنامه در سال 2012 برای جذب سرمایه گذاری خارجی و تحریک اقتصاد راه اندازی شد. یکی از راه‌های اخذ ویزای طلایی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه است.

کار صندوق‌های سرمایه گذاری چیست؟

کار صندوق‌های سرمایه گذاری چیست؟ ساحل آفتاب

اقامت طلایی پرتغال با سرمایه گذاری در صندوق‌ها امکان پذیر است. صندوق‌های سرمایه ابزارهای سرمایه‌گذاری هستند که وجوه چند سرمایه‌گذار را جمع‌آوری کرده و در مجموعه‌ای از شرکت‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند. این صندوق‌ها توسط مدیران سرمایه گذاری حرفه ای مدیریت می‌شوند که تخصص لازم برای شناسایی فرصت‌های سرمایه گذاری امیدوارکننده و مدیریت موثر سبد را دارند. با سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه، سرمایه گذاران ریسک سرمایه گذاری در یک شرکت را کاهش می‌دهند.

چطور می‌توان با سرمایه گذاری در صندوق‌ها اقامت طلایی پرتغال را به دست آورد؟

برای واجد شرایط بودن جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال از طریق سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه، یک سرمایه گذار باید حداقل 350000 یورو در یک صندوق سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری باید حداقل برای مدت پنج سال حفظ شود تا اقامت پرتغال به فرد اختصاص داده شود.

سرمایه گذاری در صندوق سرمایه می‌تواند گزینه جذابی برای سرمایه گذارانی باشد که به دنبال سرمایه گذاری غیرفعال هستند و زمان یا تخصص لازم برای مدیریت فعال سبد سرمایه گذاری خود را ندارند.

فرصت آشنایی با سرمایه گذاران دیگر در پرتغال

سرمایه گذاری در یک صندوق جهت اخذ اقامت طلایی پرتغال، می‌تواند سرمایه گذاران را با اقتصاد پرتغال و پتانسیل افزایش سرمایه آشنا کند. با سرمایه گذاری در صندوقی که بر سرمایه گذاری خطرپذیر یا SME تمرکز دارد، سرمایه گذاران می‌توانند از رشد شرکت‌های نوآور و پویا که اقتصاد پرتغال را هدایت می‌کنند، حمایت کنند. علاوه بر سرمایه گذاری در صندوق‌های پرتغال، با خرید ملک در پرتغال نیز می‌توانید اقامت این کشور را به دست آورید.

اقامت طلایی پرتغال طیف وسیعی از مزایا را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند، از جمله حق زندگی، کار و تحصیل در پرتغال، و همچنین امکان سفر آزادانه در منطقه شنگن. علاوه بر این، پس از شش سال اقامت مداوم در پرتغال، سرمایه گذاران واجد شرایط درخواست شهروندی پرتغال هستند که به آنها حق زندگی و کار در هر کشور اتحادیه اروپا را می‌دهد.

سخن پایانی

برای دریافت مشاوره رایگان و تخصصی در خصوص گلدن ویزای پرتغال با کارشناسان ما در شرکت ساحل آفتاب در تماس باشید.

مطالب مرتبط

خرید خانه در پرتغال
خرید ملک در پرتغال شرایط 2023
ویزای طلایی پرتغال 1
اخذ اقامت پرتغال در سال 2023
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی پرتغال در سال 2023
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.