شماره تماس : 23-88641720

پورتو پرتغال جلوه گاه مناطق قرون وسطایی

07

پورتو پرتغال جلوه گاه مناطق قرون وسطایی

یکی از زیباترین شهر های تاریخ جهان با قدمت تاریخی فراوان بی شک پورتو پرتغال است. این شهر در محل تلاقی رودخانه دورو به اقیانوس اطلس و در قسمت شمالی کشور پرتغال واقع شده است . قدمت چندین هزار ساله این شهر را با سازه های رومیان باستان به خوبی می توان مشاهده کرد. پورتو به عنوان پایگاه مرزی رومیان بوده که باعث شده رومیان برای محافظت از قلمرو خود اسکله هایی زیبا و مستهکمی در این منطقه بسازند  که اخیرا بازسازی شده و شکوه روم قدیم را به مناظره گذاشته است .

در این شهر زیبای تاریخی می توانید نمونه های کم نظیر معماری باروک را در قسمت سنتی شهر ببینید. به دلیل نزدیکی مناطق گردشگری شهر پورتو به راحتی می توانید در سطح این شهر پیاده قدم زده وجاذبه های مختلف آن را از نزدیک به تماشا بنشینید . پورتو شهر تجاری بزرگ پرتغال است و عمده تجارت دریایی این کشور از این شهر صورت می گیرد. فرهنگ پرتغالی شهر پورتو را در شراب پورت یا همان بندر پورتو می توانید به خوبی متوجه شوید .

معروف ترین و عمده ترین مناطق گردشگری پورتو پرتغال عبارتند از : موزه‌ی Serralves، کلیسای سائو ، فرانسیسکو ، کاسادا موزیک ، کلیسای جامع پورتو ، پل دم لوئیس ، کاخ دا بولسا ، کتابفروشی Livraria Lello

برج Clerigos،  ریبریا و  ویلا نُوا دگایا که هر کدام در نوع خود بی نظیر یا کم نظیر می باشند .

لذت سفر به پرتغال و شهر تاریخی پورتو را با سیاحتگران ساحل آفتاب تجربه کنید .

تلفن: 00982188656892

travel.sahelaftab.com

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.