شماره تماس : 23-88641720

شرایط جذاب خرید ملک در اسپانیا

شرایط جذاب خرید ملک در اسپانیا

3

 

بحران مالی اوایل قرن 21 در اروپا از جمله کشور اسپانیا باعث شد تا حدود 30 درصد از ارزش املاک در اسپانیا و البته دیگر کشورهای اروپایی ریزش داشته باشد. همین امر باعث سیاست گذاری های جدیدی شد که به قانون اقامت طلایی یا گلدن ویزا اسپانیا شهرت یافت و به سرعت به یکی از بهترین راه ها بریا اخذ اقامت دائم اسپانیا تبدیل شد.

هر چه باشد اسپانیا از قدرت های اولیه اروپا است و یکی از برترین کشورها در حوزه های اقتصادی و اجتماعی است و به همین دلیل افراد زیادی به دنبال تحصیل در اسپانیا، زندگی در اسپانیا و یا کار در اسپانیا هستند ولی دریافت اقامت دائم اسپانیا به سادگی امکان پذیر نیست و نیاز به صبر و حوصله حدود 5 ساله دارد.

اما افرادی که توان سرمایه گذاری و خرید ملک در اسپانیا به ارزش حداقل 500 هزار یورو  را داشته باشند می توانند با خرید ملک در این کشور اقامت فوری اسپانیا را در کمترین زمان به دست بیاورند و در حدود 5 سال بعد نیز اقامت دائم خود را تضمینی کنند. خبر خوب اینکه از سال 2017 به این طرف ارزش ملک در اسپانیا روندی صعودی داشته است و همین امر باعث شده تا به یکی از جذاب ترین بازارهای ملک در اروپا برای سرمایه گذاران تبدیل شود. چرا که از طرفی رشد سود سرمایه را به همراه دارد و از طرف دیگر می تواند زمینه ساز اقامت دائم اسپانیا و حتی دریافت شهروندی و ویزا اسپانیا باشد.

هر چند روند صعودی قیمت ملک در اسپانیا به این نگرانی دامن زده است که ممکن است شرایط صدور اقامت اسپانیا به شرط خرید ملک به ارزش 500 هزار یورو تحت تاثیر قرار بگیرد اما هنوز هم در سیاست های دولت اسپانیا تاکید بر ارائه اقامت طلایی به سرمایه گذاران دیده می شود ولی توصیه می شود افرادی که خواهان اقامت طلایی اسپانیا هستند تعجیل کنند.

خرید ملک در اسپانیا به ارزش حداقل 500.000 یورو بهترین روش اخذ اقامت اسپانیا شهرت گرفته است. دلیل آن نه تنها صدور اقامت فوری اسپانیا بلکه عدم نیاز به اقامت دائم در اسپانیا، صدور اقامت برای اعضا خانواده، امکان دریافت اقامت دائم بعد از 5 سال و شهروندی اسپانیا بعد از 10 سال، امکان سفر به تمامی کشورهای حوزه شینگن بدون محدودیت و یا افتتاح حساب بانکی بین المللی در معتبرترین بانک های اروپایی در اسپانیا و غیره می باشد.

علاقمندان به خرید املاک در اسپانیا می توانند از طرح اقامت طلایی 2021 اسپانیا با سرمایه گذاری حداقل 500 هزار یورو بهره مند شوند که این موضوع می تواند شامل یک تا چند ملک و از نوع مسکونی و یا تجاری باشد. بسیاری از افراد سرمایه گذار و باهوش با توجه به شرایط توریستی فوق العاده اسپانیا با خرید املاک و ویلاهای ساحلی اسپانیا و اجاره دادن آن به مسافران با قیمت های بالا، به درآمد دوم بسیار عالی در اسپانیا نیز دست پیدا می کنند.

ضمن اینکه امکان راه اندازی کسب و کار و سرمایه گذاری در دیگر زمینه های سرمایه گذاری در اسپانیا نیز بدون محدودیت برای افرادی که ملک  در اسپانیا خرید می کنند وجود دارد. هر چند اقامت طلایی اسپانیا تنها به افرادی  که اقدام به خرید ملک در اسپانیا می کنند تعلق ندارد و بسیاری نیز با خرید سهام و یا ورود سرمایه به اسپانیا به اندازه حداقل های تعریف شده در روش های مختلف اقامت طلایی اسپانیا را به دست می آورند. توصیه می کنیم برای استفاده از این شرایط ویژه و املاک درجه یک با فرصت رشد و توسعه بسیار زیاد همین امروز با کارشناسان ما در ساحل آفتاب تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
تلگرام
واتساپ
ایمیل

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.